“Zoals het hoort!”

Geclassificeerd als nr. 861 van 13.953 Restaurants in Rome
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een parel van een restaurant in een rustige wijk. Alles vers, een mooi gevarieerd menu, prachtige wijnen erbij en dat voor zeer aangename prijzen! Dagmenu, Engels sprekende zeer gastvrije professionele bediening. Jeetje, de volgende keer in Rome gaan we weer!

Datum van bezoek: mei 2018

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon goed eten tussen de locals. Opent om 20.00 uur. Heerlijke gerechten, vers en smaakvol. Wij gaan zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
7 maart 2016 beoordeeld

In dit restaurant hebben we de lekkerste pasta ooit gegeten. Het menu bestaat uit een aantal gerechten, waaronder een vegetarisch gerecht. Op onze vraag hebben ze een 2de vegetarische pasta gemaakt. Zowel het hoofdgerecht, de hoofdgerechten als de desserten waren heerlijk. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2016
31 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij logeerden in dezelfde straat, dus vinden was geen probleem.
Met smaak ingericht restaurant, attente vriendelijke en vlotte bediening. Kaart Is niet heel uitgebreid en alleen in het Italiaans. De gerechten op de kaart zijn bijzonder. Het was minder geschikt voor kinderen.
Op vrijdagavond was het druk, reserveren Is aan te bevelen.

Datum van bezoek: oktober 2015
fabio1968_11, Proprietario van Osteria Scaloni, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2015

... rido perchè non saprei proprio come rispondere con una buona traduzione alla tua OTTIMA recensione ... comunque grazie!!! Mi fa sempre piacere sapere che sempre piu' stranieri evitano ristoranti classici in zone turistiche per venire a trovare l'Osteria Scaloni !!!
alla prossima!

16 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant gevonden via TripAdvisor. Gereserveerd voor 14 personen. Mooi stijlvol restaurant. Exclusieve keuken. Jammer dat de menu kaart alleen in het Italiaans was: was voor sommigen een probleem. In overleg met de ober een variatie van voorgerechten voor de hele tafel. Heerlijk en supervers. Veel vis . Over de diverse hoofdgerechten waren de meningen verdeeld. Als je niet van vis houdt of bij Italiaans vooral aan pizza en pasta denkt is het geen aanrader. Wil je eens wat anders en exclusiever eten? Dan zeer zeker WEL.

Datum van bezoek: oktober 2015

In Osteria Scaloni geweest? Deel je ervaringen!