Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Ondanks de goede locatie en comfortabele grote kamer/badkamer waren we ontevreden over het ontbijt. Geen variatie. Fruit uit blik en broodjes die hard en droog zijn. Kaas en ham is van de goedkoopste kwaliteit en dan begin ik nog niet over de koffie. 2x zijn we buiten het hotel op ontbijt geweest. Voor die reden alleen komen we daar niet meer terug. Ontbijtpersoneel begroet je nauwelijks of helemaal niet en kijken stuurs rond.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt zeer centraal. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand maar mocht je niet willen lopen ligt het Metro station op 2 minuten afstand. Genoeg eetgelegenheden in de buurt. Hard Rock cafe ligt op 20 minuten lopen.
Hotel is basic maar proper en netjes. Ontbijt is oke en bestaat voornamelijk uit zoete dingen, witbrood, ham & kaas, jam, chocopasta en cornflakes.
Een minpunt vonden wij de gehorigheid van de kamers. Gedurende de nacht hebben we hier weinig last van gehad.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 september 2015

Erg schoon en netjes. Jammer dat er geen barretje was om nog even wat te drinken...heerlijk vlakbij termini-station. Fijne airco. Personeel behandelde je netjes en correct. Ontbijt was prima. Kortom zeker doen!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 20 februari 2015 via mobiele applicatie

Mooie locatie. Kamers aan straatkant en die uitkijken op binnenplaats dus rustiger. Goede prijs kwaliteit klasse. Lekkere pizza aan de overkant. Vriendelijke staff. Ontbijt ook goed. Gammel liftje brengt je naar boven

Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 januari 2015

Op 2 minuten lopen van het station Termini. Volop restaurantjes in de buurt, en de bezienswaardigheden zijn om de hoek.
Kamer netjes en schoon. Aparte wafeldoek- handdoeken die wit, schoon en fris zijn.
Behulpzaam personeel.

Kamertip: Kamers aan de straatkant zijn gehorig,. Ontbijt was perfect.
  • Verbleef: november 2014, reisde met familie