Beoordeeld op 4 november 2013

Prima hotel,
zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes.
De kamers zijn Netjes en schoon.
Hotel is dicht bij Termini station en overig openbaar vervoer.
Dichtbij zit een heel goed Restaurant, Mensa di Bocca,waar je heerlijk kunt eten.
Hotel en restaurant zijn een aanrader!!!!

Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 oktober 2013

Het hotel ligt vlakbij het station Termini en is vanuit het station aan te lopen. De buurt is niet onveilig, maar het is wel dat je op moet letten. Het Hotel 'Contilia' is netjes en schoon. Elke dag komt de schoonmaak langs en het personeel is vriendelijk. Het enige minpunt zijn de bedden. Die zijn zo hard als een plank en dat is eigenlijk het enige wat wij wilde dat goed was want verder ben je niet in je hotel (meestal).

Kamertip: Wij hadden kamer 421 die aan de achterkant van het hotel zat, dus rustig en wat groter ivm ons 6 (lang) dagen verblijf.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 oktober 2013

Frans R

Het is een prima Hotel in het Centrum, met mooie kamers en een uitstekend ontbijt bufet dicht bij een Metro/Bus en Tram station ( Termini ), personeel vriendelijk, dichtbij div. eetgelegenheden,
beslist een aanrader.

Kamertip: Wij hadden kamer nummer 206 direct aan de straatkant, mooi overzicht wat je aan moet trekken als de mensen ziet lopen, jas of geen jas.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 september 2013

Prima hotel . Goed gelegen vlakbij het treinstation. Personeel bij receptie erg vriendelijk en behulpzaam met het uitleggen van welke buslijn je het best kan pakken om ergens te komen .kamer schoon en netjes badkamer ook , douche cabine wel wat klein. Ontbijt was redelijk, voor Italiaanse begrippen goed.

• Verbleef: september 2013, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 oktober 2012

Kleine eenvoudige kamer, eigenlijk niet echt 3 sterren waard.
Eenvoudig beperkt ontbijt.
Vriendelijke bediening en goede locatie.
Voor iemand die de locatie belangrijk vindt zou ik dit hotel zeker aanraden, zeker gezien de (voor Rome) aantrekkelijke prijs.

• Verbleef: september 2012, reisde met een partner