23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten in het trevihotel geboekt. Bij aankomst kregen we geen kamer in het hoofdgebouw, maar een kamer 100 meter verder op. Dit was in een andere, afgelegen straat. Onze kamer was op de 5e verdieping, in dit gebouw waren niet alleen kamers van het hotel.. de lift was letterlijk niet groter dan 1 bij 1. Aangekomen op de kamer, dit zag er verder prima uit. Voldoende handdoeken etc. Helaas alleen betaald tv, dit was vooraf niet bij ons bekend. Kamer was schoon. Alleen de douch viel tegen, eerste dag gedoucht met lauw water en de volgende dagen met koud water.
De kamers zijn erg gehorig. Als je niet wakker word van je wekker word je dat wel door de omgevingsgeluiden.. ook omdat dit gebouw niet alleen voor hotelgasten is.
Ligging van het hotel is ideaal. Binnen 1 min lopen zit je in de drukken straten met souvenir winkels, eettentjes en de trevifontijn.
We hadden incl ontbijt. Het ontbijt was op de 5e verdieping van het hoofdgebouw. Ruimte was erg klein en keuze redelijk beperkt.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben via het hotel een hop-on hop-off tour gedaan. Dit is een goede manier om alles te zien. Ook kan je via het hotel andere excursies boeken (vaticaan/coloseum). Echter wanneer je naar deze gebouwen toe gaat kan je plaatselijk een excursie boeken voor 1/3 van de prijs.
Fijne omgeving, maar voor een volgende keer zouden we een ander hotel kiezen.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
5 februari 2018 beoordeeld

Een fijne kamer vlak bij de trevi fontein in een gezellig straatje met vele leuke restaurantjes. Metrostation op ongeveer 10 minuten wandelen. Vriendelijk personeel. Ontbijt is niet echt ons ding. Gezellig!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
GruppoTrevi, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Trevi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Dear Wouter,

thank you to have review our Hotel , we are very glad to know we have been successful of making you feel so satisfied during your stay with us!

Looking forward to have you again as per our very welcome guest, we wish you best regards.

Luisa Serbassi

Customer Care Dpt.

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het alles beste hotel.. Erg klein en krap hotel, personeel was ok, ontbijt was ok, geen vroeg inchecken.. kamers waren netjes en heeft niet echt aan iets anders als ruimte ontbroken, en je zit direct in het centrum! Al met al een mooie voldoende..

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Kamers zijn niet groot maar wel modern en comfortabel.
Goede bedden en een fijne douche. Alles is schoon. Zeer goede locatie midden in het centrum en vlak bij de Trevi fontein.
Wij hadden geen ontbijt dus daar geen ervaring mee.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
29 maart 2017 beoordeeld

De locatie van het hotel is perfect in de nabijheid van de trevi fontein. Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden te voet goed te bereiken. Het hotel zelf laat te wensen over. Is serieus verouderd en dringend aan renovatie toe. Ontvangen teveel toeristen naar gelang hun capaciteit. In de ontbijtruimte wordt men letterlijk naast elkaar gezet zoals in een refter. Heel ongezellig ! De kamers in het hotel zelf zijn misschien wel in orde maar wij werden naar een gebouwtje in een achtersteeg verwezen. Eén kamer zonder raam. Dus geen daglicht ! Alles was wel aanwezig zoals badkamer, TV, minibar, zelfs een kitchenette. Maar wij voelden ons spijtig genoeg in een bunker !
Hels lawaai 's avonds laat en 's morgens vroeg. Wij gaan niet meer terug naar hotel Trevi !

Kamertip: Neem geen kamer in het bijgebouw (kamer 508 - bunker) !
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner