Capo d'Africa Hotel(Rome)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Mercure
  • Zwembad
Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
Hotel Abruzzi(Rome)
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 303 per nacht.

Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel Pulitzer Roma(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Zwembad
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt wat je betaalt neem ik aan. En in dit geval is dat niet veel. Een lekkende douche, zeer matig ontbijt en vuile handdoeken. Over het algemeen een zeer zwak hotelletje in een al even zwakke buurt.
Ideaal voor wie geen geld wil uitgeven aan een luxueus verblijf. Maar het ontbreekt toch aan comfort.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden onze vakantie geboekt bij een vakantiebureau. Dat we aankwamen bij ons hotel vond ik het er best wel rommelig en slordig uitzien. Ik en mijn vriend konden niet geloven dat het daar werkelijk was. Binnengekomen is het wel heel netjes en schoon en het personeel is wel heel vriendelijk en de kamer was netjes en schoon.Werd ook elke dag netjes bijgehouden en schoongemaakt. De tweede dag was het tijd voor ontbijt, dit is in een cafe ernaast. Ook daar konden we onze ogen niet geloven en we zijn eerst wezen zoeken waar het was omdat we dachten dat we verkeerd zaten. Het ontbijt was simpel maar te doen, koffie, croissant(met chocola, kan nooit verkeerd wezen) en een yoghurtje. personeel daar is ook heel vriendelijk en die kunnen ook redelijk goed engels. De laatste dag zijn we wel ergens anders wezen ontbijten. Het is dus prima te doen, en vooral voor de prijs maar wij hadden er stiekem wel iets meer van verwacht.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
4 december 2015 beoordeeld

Samen met mijn moeder een paar nachten in dit hotel verbleven, prima geslapen, dichtbij station, goedkoop. Mevrouw aan de balie zeer vriendelijk. Ontbijt (eenvoudig) word in een cafeetje in buurt geserveerd.

• Verbleef: november 2015, reisde met vrienden
16 augustus 2015 beoordeeld

Hotel Love is simpel maar goed,bedden perfect,receptie zeer vriendelijk.
Ontbijt is niet best,maar voldoende,omgeving niet veel te doen maar alles is redelijk dichtbij.Genoeg restaurants in de buurt en metro stopt voor de deur.

Voor mensen die niet veel eisen hebben zeker een aanrader.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
26 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin een lang weekend in dit hotel verbleven. Ideaal! Fijne bedden, fantastische douche en een hotel waar de Wifi ook daadwerkelijk op de kamer werkte. Smorgens kon je ontbijt halen bij een broodjeszaak, dit was goed te doen. Er zit een metrohalte vlakbij wat erg makkelijk is. Goede prijs kwaliteit verhouding. De receptie spreekt alleen amper Engels, dit is lastig.

Verbleef: december 2014, reisde met vrienden