“leuk hotel voor deze prijs.”
Beoordeling van Hotel Rome Love

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Rome Love
Beoordeeld als nr. 823 van 1.270 hotels in Rome
5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden onze vakantie geboekt bij een vakantiebureau. Dat we aankwamen bij ons hotel vond ik het er best wel rommelig en slordig uitzien. Ik en mijn vriend konden niet geloven dat het daar werkelijk was. Binnengekomen is het wel heel netjes en schoon en het personeel is wel heel vriendelijk en de kamer was netjes en schoon.Werd ook elke dag netjes bijgehouden en schoongemaakt. De tweede dag was het tijd voor ontbijt, dit is in een cafe ernaast. Ook daar konden we onze ogen niet geloven en we zijn eerst wezen zoeken waar het was omdat we dachten dat we verkeerd zaten. Het ontbijt was simpel maar te doen, koffie, croissant(met chocola, kan nooit verkeerd wezen) en een yoghurtje. personeel daar is ook heel vriendelijk en die kunnen ook redelijk goed engels. De laatste dag zijn we wel ergens anders wezen ontbijten. Het is dus prima te doen, en vooral voor de prijs maar wij hadden er stiekem wel iets meer van verwacht.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner

4 december 2015 beoordeeld

Samen met mijn moeder een paar nachten in dit hotel verbleven, prima geslapen, dichtbij station, goedkoop. Mevrouw aan de balie zeer vriendelijk. Ontbijt (eenvoudig) word in een cafeetje in buurt geserveerd.

• Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
16 augustus 2015 beoordeeld

Hotel Love is simpel maar goed,bedden perfect,receptie zeer vriendelijk.
Ontbijt is niet best,maar voldoende,omgeving niet veel te doen maar alles is redelijk dichtbij.Genoeg restaurants in de buurt en metro stopt voor de deur.

Voor mensen die niet veel eisen hebben zeker een aanrader.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
26 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin een lang weekend in dit hotel verbleven. Ideaal! Fijne bedden, fantastische douche en een hotel waar de Wifi ook daadwerkelijk op de kamer werkte. Smorgens kon je ontbijt halen bij een broodjeszaak, dit was goed te doen. Er zit een metrohalte vlakbij wat erg makkelijk is. Goede prijs kwaliteit verhouding. De receptie spreekt alleen amper Engels, dit is lastig.

Verbleef: December, 2014, reisde met vrienden
12 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is schoon en netjes bedden liggen goed en het personeel is vriendelijk.
we hadden een probleem met de douche en dat hebben ze netjes opgelost.
Het ontbijt is helemaal niks en je moet het op halen bij een koffietent om de hoek het bestaat uit een croissantje , toetje , sapje en een koffie of thee. Niet echt een ontbijt dus.
als we ooit nog in Rome komen zoeken we een hotel waar je een gekookte eitje bij je ontbijt kunt eten.

Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
22 mei 2014 beoordeeld

In de voorjaarsvakantie 3 nachten in het Rome love hotel doorgebracht. Als studenten zochten we een hotel in Rome dat goed te betalen was en kwamen hierbij uit op dit hotel. Het hotel was vanaf het termini station op loopafstand te bereiken. Wat wel opviel onderweg naar het hotel was de lucht die in in dat gedeelte van de stad hing. Het stonk er naar afval wat ook op de straat lag en urine.

De staff van het hotel was behulpzaam en kon zich matig tot redelijk in het Engels verstaanbaar maken. De kamers werden elke dag keurig schoongemaakt en opgeruimd. De zeep, tandenborstels en kam werden ook elke dag netjes bijgevuld. De locatie van het hotel is redelijk. Afstand tot het colosseum is 10 minuten wandelen en tot het centrum een klein halfuurtje.

Het ontbijt kan je ophalen in een bar aan de overkant van het hotel. Een koffie, sap, yogurt, fruit en een broodje naar keuze is voor 1 of 2 dagen goed te doen. Onderweg naar het centrum zijn er ook nog genoeg bakkers te vinden die voor een klein bedrag ook erg lekkere broodjes verkopen.

De prijs/kwaliteits verhouding is goed. Je betaalt niet bijzonder veel maar wat je er voor terug krijgt is meer dan voldoende.

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
6 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten in het hotel verbleven. Keurige kamers en iedere dag schone handdoeken, opgemaakt bed en de boel gestoft en gezogen. Ontbijt om de hoek is niet veel speciaals maar met een kop koffie, croissant naar keuze, yoghurt en een fruitsapje kan iedereen zijn dag beginnen. Voor een kort trip zeker een aanrader!

Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
Hotel Orazia
Conte House I
nr. 745 van 1.270 in Rome
177 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Rome Love geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Rome Love

Adres: Piazza Vittorio Emanuele II 121 | Stazione Termini, 00185 Rome, Italië
Locatie: Italië > Lazio > Rome > Esquilijn
Voorzieningen:
Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 823 van 1.270 hotels in Rome
Prijsklasse: € 43 - € 116 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:1 ster(ren) — Hotel Rome Love 1*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Rome Love met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?