NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 133 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 383 per nacht.

Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 60% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 60% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 425 per nacht.

Melia.com
  • Zwembad
26 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een vriendin een lang weekend in dit hotel verbleven. Ideaal! Fijne bedden, fantastische douche en een hotel waar de Wifi ook daadwerkelijk op de kamer werkte. Smorgens kon je ontbijt halen bij een broodjeszaak, dit was goed te doen. Er zit een metrohalte vlakbij wat erg makkelijk is. Goede prijs kwaliteit verhouding. De receptie spreekt alleen amper Engels, dit is lastig.

Verbleef: december 2014, reisde met vrienden
12 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is schoon en netjes bedden liggen goed en het personeel is vriendelijk.
we hadden een probleem met de douche en dat hebben ze netjes opgelost.
Het ontbijt is helemaal niks en je moet het op halen bij een koffietent om de hoek het bestaat uit een croissantje , toetje , sapje en een koffie of thee. Niet echt een ontbijt dus.
als we ooit nog in Rome komen zoeken we een hotel waar je een gekookte eitje bij je ontbijt kunt eten.

Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
22 mei 2014 beoordeeld

In de voorjaarsvakantie 3 nachten in het Rome love hotel doorgebracht. Als studenten zochten we een hotel in Rome dat goed te betalen was en kwamen hierbij uit op dit hotel. Het hotel was vanaf het termini station op loopafstand te bereiken. Wat wel opviel onderweg naar het hotel was de lucht die in in dat gedeelte van de stad hing. Het stonk er naar afval wat ook op de straat lag en urine.

De staff van het hotel was behulpzaam en kon zich matig tot redelijk in het Engels verstaanbaar maken. De kamers werden elke dag keurig schoongemaakt en opgeruimd. De zeep, tandenborstels en kam werden ook elke dag netjes bijgevuld. De locatie van het hotel is redelijk. Afstand tot het colosseum is 10 minuten wandelen en tot het centrum een klein halfuurtje.

Het ontbijt kan je ophalen in een bar aan de overkant van het hotel. Een koffie, sap, yogurt, fruit en een broodje naar keuze is voor 1 of 2 dagen goed te doen. Onderweg naar het centrum zijn er ook nog genoeg bakkers te vinden die voor een klein bedrag ook erg lekkere broodjes verkopen.

De prijs/kwaliteits verhouding is goed. Je betaalt niet bijzonder veel maar wat je er voor terug krijgt is meer dan voldoende.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
6 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

3 nachten in het hotel verbleven. Keurige kamers en iedere dag schone handdoeken, opgemaakt bed en de boel gestoft en gezogen. Ontbijt om de hoek is niet veel speciaals maar met een kop koffie, croissant naar keuze, yoghurt en een fruitsapje kan iedereen zijn dag beginnen. Voor een kort trip zeker een aanrader!

Verbleef: december 2013, reisde met een partner
23 oktober 2013 beoordeeld

Een heel goed hotel gelegen aan het Piaza Vittorio Emanuele , dicht bij station Termini
Zeer vriendelijk personeel in Chinese wijk van Rome . Goede en goedkope winkels en restaurants
direct in de buurt en metro op plusminus 50 mtr afstand.
Een echte aanrader !

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner