“Echte speciaalzaak”

Keukens: Pizzeria, Street food
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Wijk: Trevi
31 mei 2018 beoordeeld

Mooie Italiaanse winkel die echt een overvloed aan locale producten heeft.Mooi om zien en ook niet prijzig,verschillende kaas en vleessoorten

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig gelegen nabij de fontein.
Aardige mensen desondanks de drukte.
Prima lunch en goede cappuccino

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en vlotte bediening. Zeer goede kwaliteit en heel goedkoop. Veel keuze en praktische manier van kiezen en betalen. Geen plaats om te zitten maar ideaal om een broodje te kopen voor onderweg.

15 april 2017 beoordeeld

Super, komen hier altijd terug voor een lekkere middaglunch: ruime keuze broodjes (tramezini, panini) en lekkere salades. Ook heerlijke dolci (dessertjes): tiramisu (grote en lekkere portie), lekkere taartjes (crostata met amandel is aan te bevelen: heeft een lekker laagje smeuïge marsepein). Enkele plaatsjes buiten en enkele plaatsjes binnen. Niet zo druk bezocht, maar gelukkig: dan is er altijd plaats voor ons: zelfs voor onze groep van 10 personen zonder te reserveren.

13 februari 2016 beoordeeld

Hier terecht gekomen omdat het recht over ons hotel lag, en gemakkelijk toegankelijk is voor een koffie, expresso of latte, en een kleine hap als een croissant. Zeer snelle en vriendelijke service, no nonsense zaak - what you see is what you get. Je kan zowel buiten als binnen zitten, en je hebt zicht op de passage tijdens je halte. Als je een stop wenst, of dorstig bent naar koffie, zeker een stop waard.

In L'Antico Forno di Fontana Trevi geweest? Deel je ervaringen!