“Kwaliteit boven alles”

Geclassificeerd als nr. 205 van 853 Dessert in Rome
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
Wijk: Colonna
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Indien je een ijsje eet bij een bezoek in Rome is het zeker aan te raden deze te proeven bij Grom. Artisanale lekkere ijsjes, krokant koekje met chocoladetopping,niet de goedkoopste maar het verschil smaak je wel

17 december 2017 beoordeeld

Ooit een verfrissend feestje. Maar sinds de overname door Unilever helaas geen ijsje meer om naar uit te zien. Jammer!

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had er na alle recensies meer van verwacht. Ik heb op andere plekken veel lekkerder ijs gegeten tegen een veel betere prijs/kwaliteit!

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vol ijs, chocolade was erg machtig zoal alles in Italië met chocolade maar heerlijk! Ook de hazelnoot was super,romig,smeuïg,echt top....heerlijk om je ijsje aan de fontein van de piazza navona op te eten

2 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was het lekkerste ijs dat ik ooit heb geproefd, zo romig van smaak met toefje slagroom.
Ook de milkshakes zijn de moeite waard.

Reizigers die Gelateria Grom bekeken, bekeken ook

In Gelateria Grom geweest? Deel je ervaringen!