Best Western Hotel Artdeco(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 387 per nacht.

NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 120 per nacht.

Capo d'Africa Hotel(Rome)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 253 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 419 per nacht.

Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 82 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 204 per nacht.

20 oktober 2012 beoordeeld

Keurig net hotel aan mooi pleintje .de bezienswaardigheden vlakbij maar ook een geweldig buurtje als je oversteekt en de prachtige oude steegjes bewandelt.ontbijt met heerlijke koffie en aardige behulpzame staf.
Aanrader

Kamertip: kamers aan de wegkant lekker rumoerig . wij vonden het heerlijk ,de brommertjes en het geklater van de fontein
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2012

Geachte klant, Dank u voor het kiezen van het Hotel Dorica in Rome en voor het geven van uw eigen bijdrage.

7 augustus 2012 beoordeeld

Zeer goed gelegen voor alles van Rome te ontdekken. Bijna alles te voet gedaan; alleen naar vaticaan met de metro. Zeer proper. Ontbijt prima naar Italiaanse normen. Zeer gastvrije staf (Marco is de top !!) . We verbleven met 2 kinderen van 12 en 17 jaar.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie

31 juli 2012 beoordeeld

Fantastische plek tov station Termini en alles wat mooi is in Rome. Geweldig gastvrij personeel, heerlijk ontbijt met echte Italiaanse cappuchino's. Prijs kwaliteit verhouding krijgt van ons een 10.
Wij komen hier zeker terug.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie

5 mei 2012 beoordeeld

Hotel Dorica is een prima locatie om van hieruit Roma te ontdekken.
De meest mooie plekken van Rome zijn op loopafstand te doen,en hiervandaan met de metro naar bv het Vaticaan is ook een aanrader.
Hotel Dorica heeft een prima staf die erg behulpzaam is,kamer en het ontbijt waren erg verzorgd.
Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you again in Rome.

5 mei 2012 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Rome.
Wij verbleven hier met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar.
Goede service.
Wij zijn hier 4 nachten gebleven. De eerste nacht moesten we wel wat wennen aan het verkeer.
Hele schone kamers. Prima ontbijt en het personeel is erg gastvrij.
De laatste dag nog heerlijk in de stad gelopen en konden we voor ons vertrek nog gebruikmaken van een badkamer.

• Verbleef: mei 2012, reisde met familie

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you one more time in Rome.