Beoordeeld op 20 oktober 2012

Keurig net hotel aan mooi pleintje .de bezienswaardigheden vlakbij maar ook een geweldig buurtje als je oversteekt en de prachtige oude steegjes bewandelt.ontbijt met heerlijke koffie en aardige behulpzame staf.
Aanrader

Kamertip: kamers aan de wegkant lekker rumoerig . wij vonden het heerlijk ,de brommertjes en het geklater van de fontein
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2012

Geachte klant, Dank u voor het kiezen van het Hotel Dorica in Rome en voor het geven van uw eigen bijdrage.

Beoordeeld op 7 augustus 2012

Zeer goed gelegen voor alles van Rome te ontdekken. Bijna alles te voet gedaan; alleen naar vaticaan met de metro. Zeer proper. Ontbijt prima naar Italiaanse normen. Zeer gastvrije staf (Marco is de top !!) . We verbleven met 2 kinderen van 12 en 17 jaar.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie

Beoordeeld op 31 juli 2012

Fantastische plek tov station Termini en alles wat mooi is in Rome. Geweldig gastvrij personeel, heerlijk ontbijt met echte Italiaanse cappuchino's. Prijs kwaliteit verhouding krijgt van ons een 10.
Wij komen hier zeker terug.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie

Beoordeeld op 5 mei 2012

Hotel Dorica is een prima locatie om van hieruit Roma te ontdekken.
De meest mooie plekken van Rome zijn op loopafstand te doen,en hiervandaan met de metro naar bv het Vaticaan is ook een aanrader.
Hotel Dorica heeft een prima staf die erg behulpzaam is,kamer en het ontbijt waren erg verzorgd.
Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you again in Rome.

Beoordeeld op 5 mei 2012

Prima hotel in het centrum van Rome.
Wij verbleven hier met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar.
Goede service.
Wij zijn hier 4 nachten gebleven. De eerste nacht moesten we wel wat wennen aan het verkeer.
Hele schone kamers. Prima ontbijt en het personeel is erg gastvrij.
De laatste dag nog heerlijk in de stad gelopen en konden we voor ons vertrek nog gebruikmaken van een badkamer.

• Verbleef: mei 2012, reisde met familie

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you one more time in Rome.