“scherpe prijs kwaliteitverhouding”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Dorica
Beoordeeld als nr. 379 van 1.272 hotels in Rome
20 oktober 2012 beoordeeld

Keurig net hotel aan mooi pleintje .de bezienswaardigheden vlakbij maar ook een geweldig buurtje als je oversteekt en de prachtige oude steegjes bewandelt.ontbijt met heerlijke koffie en aardige behulpzame staf.
Aanrader

Kamertip: kamers aan de wegkant lekker rumoerig . wij vonden het heerlijk ,de brommertjes en het geklater van ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2012, reisde met familie
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2012

Geachte klant, Dank u voor het kiezen van het Hotel Dorica in Rome en voor het geven van uw eigen bijdrage.

7 augustus 2012 beoordeeld

Zeer goed gelegen voor alles van Rome te ontdekken. Bijna alles te voet gedaan; alleen naar vaticaan met de metro. Zeer proper. Ontbijt prima naar Italiaanse normen. Zeer gastvrije staf (Marco is de top !!) . We verbleven met 2 kinderen van 12 en 17 jaar.

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met familie

31 juli 2012 beoordeeld

Fantastische plek tov station Termini en alles wat mooi is in Rome. Geweldig gastvrij personeel, heerlijk ontbijt met echte Italiaanse cappuchino's. Prijs kwaliteit verhouding krijgt van ons een 10.
Wij komen hier zeker terug.

• Verbleef: Juli, 2012, reisde met familie

5 mei 2012 beoordeeld

Hotel Dorica is een prima locatie om van hieruit Roma te ontdekken.
De meest mooie plekken van Rome zijn op loopafstand te doen,en hiervandaan met de metro naar bv het Vaticaan is ook een aanrader.
Hotel Dorica heeft een prima staf die erg behulpzaam is,kamer en het ontbijt waren erg verzorgd.
Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you again in Rome.

5 mei 2012 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Rome.
Wij verbleven hier met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar.
Goede service.
Wij zijn hier 4 nachten gebleven. De eerste nacht moesten we wel wat wennen aan het verkeer.
Hele schone kamers. Prima ontbijt en het personeel is erg gastvrij.
De laatste dag nog heerlijk in de stad gelopen en konden we voor ons vertrek nog gebruikmaken van een badkamer.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met familie

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you one more time in Rome.

27 april 2012 beoordeeld

Hotel Dorica is een prima hotel om vandaaruit Rome te verkennen. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het hoofdstation Roma Termini. Marco, Mario en alle andere medewerkers van hotel Dorica doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. De kamers zijn keurig schoon en kijken uit op het Piazza Viminale waar het altijd gezellig druk is. En, dat moet gezegd worden, is ook wel eens binnenskamers te merken. De bedden liggen perfect, en s morgens krijg je een héérlijk ontbijt geserveerd. Kortom, een aanrader!

• Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression about our service.

4 april 2012 beoordeeld

Net Terug na 5 dagen in Rome, hotel Dorica is echt een aanrader! We zijn zeer gastvrij ontvangen, schone kamer, we hadden vooraf een rustige kamer gevraagd en deze was keurig verzorgd, uitzicht op Piazza Viminale. Op loopafstand van station Termini zodat alles lopend te bereiken is. Heerlijk ontbijt met verse broodjes en lekkernijen en natuurlijk een cappucino. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Kamertip: Kamer met uitzicht op Piazza Viminale
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2012

Dear Customer, we really thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and thank you for writing about your impresson that always help us for improving our job.

Marco

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
Monti
Corona Hotel
nr. 469 van 1.272 in Rome
762 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Dorica geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Dorica

Adres: Piazza del Viminale 14, 00184 Rome, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Lazio > Rome > Esquilijn , Castro Pretorio
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 175 romantisch hotel in Rome
Prijsklasse: € 85 - € 666 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Dorica 3*
Aantal kamers: 30
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Dorica met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dorica Hotel Rome

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?