31 juli 2012 beoordeeld

Fantastische plek tov station Termini en alles wat mooi is in Rome. Geweldig gastvrij personeel, heerlijk ontbijt met echte Italiaanse cappuchino's. Prijs kwaliteit verhouding krijgt van ons een 10.
Wij komen hier zeker terug.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2012

Geachte klant, Dank u voor het kiezen van het Hotel Dorica in Rome en voor het geven van uw eigen bijdrage.

5 mei 2012 beoordeeld

Hotel Dorica is een prima locatie om van hieruit Roma te ontdekken.
De meest mooie plekken van Rome zijn op loopafstand te doen,en hiervandaan met de metro naar bv het Vaticaan is ook een aanrader.
Hotel Dorica heeft een prima staf die erg behulpzaam is,kamer en het ontbijt waren erg verzorgd.
Prijs/kwaliteit verhouding erg goed

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you again in Rome.

5 mei 2012 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Rome.
Wij verbleven hier met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar.
Goede service.
Wij zijn hier 4 nachten gebleven. De eerste nacht moesten we wel wat wennen aan het verkeer.
Hele schone kamers. Prima ontbijt en het personeel is erg gastvrij.
De laatste dag nog heerlijk in de stad gelopen en konden we voor ons vertrek nog gebruikmaken van een badkamer.

• Verbleef: mei 2012, reisde met familie

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you one more time in Rome.

27 april 2012 beoordeeld

Hotel Dorica is een prima hotel om vandaaruit Rome te verkennen. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het hoofdstation Roma Termini. Marco, Mario en alle andere medewerkers van hotel Dorica doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. De kamers zijn keurig schoon en kijken uit op het Piazza Viminale waar het altijd gezellig druk is. En, dat moet gezegd worden, is ook wel eens binnenskamers te merken. De bedden liggen perfect, en s morgens krijg je een héérlijk ontbijt geserveerd. Kortom, een aanrader!

• Verbleef: april 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression about our service.

4 april 2012 beoordeeld

Net Terug na 5 dagen in Rome, hotel Dorica is echt een aanrader! We zijn zeer gastvrij ontvangen, schone kamer, we hadden vooraf een rustige kamer gevraagd en deze was keurig verzorgd, uitzicht op Piazza Viminale. Op loopafstand van station Termini zodat alles lopend te bereiken is. Heerlijk ontbijt met verse broodjes en lekkernijen en natuurlijk een cappucino. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Kamertip: Kamer met uitzicht op Piazza Viminale
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2012

Dear Customer, we really thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and thank you for writing about your impresson that always help us for improving our job.