Hotel Dorica
Hotel Opera Roma(Rome)
  • Roomservice
FilterenAlle talen
5 mei 2012 beoordeeld

Prima hotel in het centrum van Rome.
Wij verbleven hier met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar.
Goede service.
Wij zijn hier 4 nachten gebleven. De eerste nacht moesten we wel wat wennen aan het verkeer.
Hele schone kamers. Prima ontbijt en het personeel is erg gastvrij.
De laatste dag nog heerlijk in de stad gelopen en konden we voor ons vertrek nog gebruikmaken van een badkamer.

• Verbleef: Mei, 2012, reisde met familie
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression on our service. Thanking you again, we hope to see you one more time in Rome.

27 april 2012 beoordeeld

Hotel Dorica is een prima hotel om vandaaruit Rome te verkennen. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het hoofdstation Roma Termini. Marco, Mario en alle andere medewerkers van hotel Dorica doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. De kamers zijn keurig schoon en kijken uit op het Piazza Viminale waar het altijd gezellig druk is. En, dat moet gezegd worden, is ook wel eens binnenskamers te merken. De bedden liggen perfect, en s morgens krijg je een héérlijk ontbijt geserveerd. Kortom, een aanrader!

• Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2012

Dear Customer, we thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and for writing your impression about our service.

4 april 2012 beoordeeld

Net Terug na 5 dagen in Rome, hotel Dorica is echt een aanrader! We zijn zeer gastvrij ontvangen, schone kamer, we hadden vooraf een rustige kamer gevraagd en deze was keurig verzorgd, uitzicht op Piazza Viminale. Op loopafstand van station Termini zodat alles lopend te bereiken is. Heerlijk ontbijt met verse broodjes en lekkernijen en natuurlijk een cappucino. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Kamertip: Kamer met uitzicht op Piazza Viminale
  • Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2012

Dear Customer, we really thank you for choosing Hotel Dorica of Rome and thank you for writing about your impresson that always help us for improving our job.

7 november 2011 beoordeeld

Prijs/kwaliteit excellent. En uitstekend gelegen om Rome te verkennen.

• Verbleef: November, 2011, reisde met familie
dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2011

Geachte klant Hartelijk dank voor het kiezen van Hotel Britannia Rome.

27 oktober 2011 beoordeeld

Goede ligging nabij centraal station Termini, vriendelijk onthaal, schone kamers, rustige buurt met veel restaurants tegen goede prijs.

• Verbleef: Oktober, 2011, reisde met familie
Dorica, Direttore van Hotel Dorica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2012

Geachte klant, Dank u voor het kiezen van het Hotel Dorica in Rome en voor het geven van uw eigen bijdrage.