4 personen bekijken dit hotel
Orbitz.comUS$ 168
ZenHotels.comUS$ 1.088
Trip.comUS$ 1.180
Beoordeeld op 27 november 2019 via mobiele applicatie

Prima schoon hotel. Aardig personeel. Perfect gelegen. Vlakbij Termini, colloseum/ forum romanum palatijn, trevifontijn pantheon, spaanse trappen. Hotel is beetje gedateerd maar het dakterras maakt een hoop goed!Aanrader!!!!

Datum van verblijf: november 2019
csupport, General Manager van Hotel Colosseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Beste Tim

Wat is het fijn om deze lovende woorden te mogen lezen!

We zijn erg blij dat u onze netheid, ons vriendelijke team en onze gunstige ligging als pluspunten benoemt.

Ons team dankt u voor de complimentjes en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Rome.

Met vriendelijke groeten

Mr Stefano Ricci, General Manager

Beoordeeld op 7 mei 2019

Rustig gelegen, propere kamers, OK ontbijt, service minded personeel en een prachtige terras bar met zicht op zowat alle bezienswaardigheden. Ik beveell dit centraal gelegen hotel dan ook warm aan en hoop er zelf nog ooit eens terug te keren.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 25 januari 2019 via mobiele applicatie

Een klein naar fraai hotel. In een rustig straatje. Nette hotelkamers van alle gemakken voorzien.
Simpel maar goed ontbijt met verschillende soorten brood en koeken en beleg.
Dichtbij het colosseum.
En dichtbij verschillende metro stations.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: januari 2019
Stefano R, Proprietario van Hotel Colosseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dear Guest Renetasluis,

thank you for writing us.
I am glad you appreciate our staff and services.
I invite you to come back in spring time, when we will open again
our rooftop bar.
You will be able to enjoy a wonderful view of Rome drinking a cocktail during the sunset.

Hoping to welcome you again in Rome,

Kind regards
Stefano Ricci

Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel in de wijk Monti. Schone kamers en eenvoudig ontbijt maar keurig netjes en alles voldoende. Let wel op: sommige Nederlandse stekkers passen niet in het stopcontact. Wereldstekker is handig om mee te nemen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 maart 2018

We kwamen vroeg aan en kregen meteen koffie en sap. De kamer perfect onderhouden en schoon. Lekker rustig geslapen. Het ontbijt met cappucino helemaal compleet. Veel warmte in een ondergesneeuwd Rome.

Datum van verblijf: februari 2018