Capo d'Africa Hotel(Rome)
Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 301 per nacht.

• Gratis parkeren
  • Zwembad
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

Hotel Pulitzer Roma(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Zwembad
Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 5 nachten in dit hotel.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect en centrum is goed te bereiken met bus. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk ontbijt. Kamers zijn prima qua afmeting en schoon.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Bedank 383.554
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Dear Guest,
Thanks for having shared on TripAdvisor your positive experience at the Hotel Panama Garden. We are delighted to know that you had a lovely time with us and hope to have the chance to welcome you again to our property.
Best Regards

4 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een citytrip naar Rome geboekt bij panama garden en hotel op zich goed idd wel buiten centrum maar op 5min wandelen al een bushalte naar het centrum...kamer klein maar mooi en gezellig...badkamer ook in orde...en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam...zeker een aanrader...!!!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Guest,

Thank you for your gracious review of our property. We appreciate the feedback and the time you took to write about your stay.

We hope to see you again and wish you the very best.

5 november 2016 beoordeeld

De ligging is persoonlijk maar voor ons heel goed. Aan de rand van Rome, lekker rustig. Vijf minuutjes lopen voor bus en 15 minuutjes voor de tram. Kamer wel erg klein, met wel een leuk balkonnetje.
Erg netjes en schoon! Zeer fijn personeel. Moeilijk parkeren in de garage, maar fijn geholpen door personeel.

Kamertip: Niet alle kamers hebben een balkon. Kamers zonder balkon zouden groter zijn?
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Dear Guest,
Thank you for your review , we always appreciate when our guest review us for it helps us better ourselves in our service and providing a good service is what we pride ourselves in.
Nevertheless we are surprised on such a low score from your part when during your stay and even in your own review it seems you had a good stay with us. If you would have communicated that the room was too small for your standards we would have certainly done our best to provide you with a larger room.
For your next visit to the eternal city please do not hesitate to contact us directly for a reservation to ensure that you have an even more fantastic stay with us.
Hoping to have you once again as our client here in the eternal city.
Best regards,

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen in een rustige omgeving maar het centrum is makkelijk en snel bereikbaar met het openbaar vervoer.
De kamer is niet groot maar van alle gemakken voorzien, de badkamer is ruim en mooi.
Het ontbijt is heerlijk!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you so very much for your lovely review. I am delighted you had such a pleasant stay and felt your experience was worth writing about.

Of course, I very much hope to welcome you back in the near future and thank you for choosing Hotel Panama Garden

Warm regards,

8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verzorgd hotel.
Rustig gelegen, wat ideaal is als afwisseling van de drukkere stadskern.
Eenvoudig ontbijtbuffet, maar de taart en cake die ze dagelijks afwisselend aanbieden zijn heerlijk. Bovendien hebben ze hier de beste cappuccino van de hele stad!

Verbleef: februari 2016, reisde alleen