5 november 2016 beoordeeld

De ligging is persoonlijk maar voor ons heel goed. Aan de rand van Rome, lekker rustig. Vijf minuutjes lopen voor bus en 15 minuutjes voor de tram. Kamer wel erg klein, met wel een leuk balkonnetje.
Erg netjes en schoon! Zeer fijn personeel. Moeilijk parkeren in de garage, maar fijn geholpen door personeel.

Kamertip: Niet alle kamers hebben een balkon. Kamers zonder balkon zouden groter zijn?
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Dear Guest,
Thank you for your review , we always appreciate when our guest review us for it helps us better ourselves in our service and providing a good service is what we pride ourselves in.
Nevertheless we are surprised on such a low score from your part when during your stay and even in your own review it seems you had a good stay with us. If you would have communicated that the room was too small for your standards we would have certainly done our best to provide you with a larger room.
For your next visit to the eternal city please do not hesitate to contact us directly for a reservation to ensure that you have an even more fantastic stay with us.
Hoping to have you once again as our client here in the eternal city.
Best regards,

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is gelegen in een rustige omgeving maar het centrum is makkelijk en snel bereikbaar met het openbaar vervoer.
De kamer is niet groot maar van alle gemakken voorzien, de badkamer is ruim en mooi.
Het ontbijt is heerlijk!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you so very much for your lovely review. I am delighted you had such a pleasant stay and felt your experience was worth writing about.

Of course, I very much hope to welcome you back in the near future and thank you for choosing Hotel Panama Garden

Warm regards,

8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi verzorgd hotel.
Rustig gelegen, wat ideaal is als afwisseling van de drukkere stadskern.
Eenvoudig ontbijtbuffet, maar de taart en cake die ze dagelijks afwisselend aanbieden zijn heerlijk. Bovendien hebben ze hier de beste cappuccino van de hele stad!

Verbleef: februari 2016, reisde alleen
6 maart 2016 beoordeeld

Een heel fijn, gastvrij hotel. Heel vriendelijk personeel, die ons met raad en daad bijstonden. Kamer was prima, lekker bed. Een iets verouderde badkamer, maar alles in goede staat. Ontbijt was ruim voldoende, broodjes, beleg, fruit, muesli. Bus- en tramhalte op loopafstand. In buurt ook prima eetgelegenheden. Een aanrader dit hotel.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Rosalba D, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Panama Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2016

Dear Guest,
Thanks for having posted your review on TripAdvisor.
We are glad to know that you had a great stay with us and we look forward to welcoming you back to the Hotel Panama Garden
Best Regards.

5 november 2015 beoordeeld

Ik kan dit hotel van harte aanbevelen indien je bereid bent een stukje te lopen naar de dichtstbijzijnde bus- of tramhalte. Het hotel is niet heel groot, maar maakt slim gebruik van de ruimte. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze maken echt een verschil!

Toen we arriveerden was onze kamer nog niet gereed. Onmiddellijk werd koffie en thee met een taartje aangeboden. Nog geen 5 minuten later werden we geupgrade naar een superior room aangezien die al wel beschikbaar was. Toen we net op onze kamer waren werden we gebeld: we waren per ongeluk in een kamer waar wat onderhoud aan gepleegd zou worden, en we kregen direct een nieuwe kamer. Deze kamer was zeker geen verslechtering! Klein maar comfortabel, met wel een behoorlijk grote badkamer en leek net te zijn gerenoveerd, absoluut een pluspunt!
Ontbijt niet heel uitgebreid maar wel goed; lekkere broodjes, yoghurt en sapjes!

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner