NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 424 per nacht.

Best Western Hotel Artdeco(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 42% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 42% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

• Gratis internet
Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 247 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 389 per nacht.

23 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is zeer goed. ...ligging ,ontbijt,en service waren zeer goed zeker een aanrader. .....1minpuntje harde bedden maar dat verschilt misschien wel van persoon tot persoon ...nergens een taxi of bus voor nodig alles kan te voet.toch naar de belangrijkste!! sites

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Nadia_Plama, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2015

Dank u voor uw positieve mening over ons hotel.

11 oktober 2015 beoordeeld

Het hotel is ideaal gelegen, dicht bij het forum romanum, het Coloseum, het Quirinale.....De kamer was niet erg groot, met weinig opbergruimte en de badkamer was ronduit klein. Het ontbijt was eenzijdig en er waren bijvoorbeeld geen volkorenprodukten aanwezig. Er is tevens een dakterras in het hotel maar er bevindt zich geen bar (dus drankjes zelf meenemen naar het terras)!!!!! De grootste verrassing kwam echter bij de afrekening toen er niet 3€/persoon als verblijfstax werd aangerekend maar wel 9€/ persoon. Conclusie : geen vier sterren waard.

Kamertip: Kies indien mogelijk een kamer aan de achterkant (minder straatlawaai).
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2015

Dear Anne-Marie V, thanks for your positive review about our location and roof terrace. We are sorry that the city tax is an issue for you, it now costs 6 euro per person per night, not 9, and unfortunately it doesn't depend on us. We will do our best to improve the breakfast.

29 september 2015 beoordeeld

ALs je tijdig reserveert is het hotel zeker een aanrader, hij is centraal gelegen zodat je alles nadien bijna te voet kan afleggen. Het hotel heeft géén eigen bar. Het ontbijt is uitgebreid, de fruitsap bij het hotel is de naam niet waardig en dat de koffie oploskoffie is moet je er bij nemen. Belangrijk probeer een kamer op de 5de verdieping te krijgen, je hebt er terras en airco.

Kamertip: 5de verdieping heeft airco en terras
  • Verbleef: september 2015, reisde alleen
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear jvdk51, thanks for your positive review about our hotel, for recommending us and for the suggestions that will help us to improve. There is air conditioning in all the rooms, not only on the 5th floor. We hope to host you again soon.

10 september 2015 beoordeeld

Zeer behulpzaam en vriendelijk onthaal. De kamer was ietsje klein, de badkamer des te groter, maar voor een citytrip heb je echt niet meer nodig. Kamer werd wel zeer goed onderhouden. Het ontbijt was ruim en afgewisseld, dit toch naar Italiaanse normen. Er is geen bar aanwezig, maar die heb je genoeg in de nauwe omgeving. Ideaal hotel om de stad te bezoeken, vlak in het centrum met het Forum Romanum als het ware in je achtertuin.

Kamertip: INdien mogelijk een kamer niett langs de straatzijde
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2015

Dear johandes, thanks for recommending us and for your positive review about our maintenance, location and continental breakfast. We hope to host you again soon.

12 september 2014 beoordeeld

Het sterkste punt van dit hotel is de lokatie. De hotel kamers zijn klein en de kwaliteit van het bed is wat mij betreft matig. Het is wel netjes. Jammer dat de hotel bar niet open was (geen personeel,........?). Ontbijt is op zich prima. Van alles wat te krijgen. Prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft oké, maar in zijn geheel vind ik het geen 4-sterren waard.

Verbleef: september 2014, reisde voor zaken
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2014

Dear Jack V, thanks for your kind review, we are glad you liked the value for money and the location. We confirm that we fully correspond to the law regarding 4 stars hotels. We are sorry that the room was smaller than you expected.