Beoordeeld op 29 september 2015

ALs je tijdig reserveert is het hotel zeker een aanrader, hij is centraal gelegen zodat je alles nadien bijna te voet kan afleggen. Het hotel heeft géén eigen bar. Het ontbijt is uitgebreid, de fruitsap bij het hotel is de naam niet waardig en dat de koffie oploskoffie is moet je er bij nemen. Belangrijk probeer een kamer op de 5de verdieping te krijgen, je hebt er terras en airco.

Kamertip: 5de verdieping heeft airco en terras
Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2015

Dear jvdk51, thanks for your positive review about our hotel, for recommending us and for the suggestions that will help us to improve. There is air conditioning in all the rooms, not only on the 5th floor. We hope to host you again soon.

Beoordeeld op 10 september 2015

Zeer behulpzaam en vriendelijk onthaal. De kamer was ietsje klein, de badkamer des te groter, maar voor een citytrip heb je echt niet meer nodig. Kamer werd wel zeer goed onderhouden. Het ontbijt was ruim en afgewisseld, dit toch naar Italiaanse normen. Er is geen bar aanwezig, maar die heb je genoeg in de nauwe omgeving. Ideaal hotel om de stad te bezoeken, vlak in het centrum met het Forum Romanum als het ware in je achtertuin.

Kamertip: INdien mogelijk een kamer niett langs de straatzijde
Datum van verblijf: september 2015
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2015

Dear johandes, thanks for recommending us and for your positive review about our maintenance, location and continental breakfast. We hope to host you again soon.

Beoordeeld op 12 september 2014

Het sterkste punt van dit hotel is de lokatie. De hotel kamers zijn klein en de kwaliteit van het bed is wat mij betreft matig. Het is wel netjes. Jammer dat de hotel bar niet open was (geen personeel,........?). Ontbijt is op zich prima. Van alles wat te krijgen. Prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft oké, maar in zijn geheel vind ik het geen 4-sterren waard.

Datum van verblijf: september 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Nadia P, Guest Relations Manager van Hotel Pace Helvezia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2014

Dear Jack V, thanks for your kind review, we are glad you liked the value for money and the location. We confirm that we fully correspond to the law regarding 4 stars hotels. We are sorry that the room was smaller than you expected.

Beoordeeld op 25 april 2014

Goed hotel. Verzorgd ontbijt, misschien iets te beperkt in aanbod maar zeker ruim voldoende en bediend door vriendelijk personeel. De ruime kamer en badkamer werd iedere dag goed onderhouden en alles wat nodig is was aanwezig. Lawaai van het verkeer op straat is er wel aan de voorkant van het hotel maar je logeert in een stad, dat moet je er dus maar bijnemen, al hebben wij er weinig of geen last van gehad. Alle bezienswaardigheden liggen op wandelafstand. Piazza Venezia, Colosseum (5 min) Vaticaanstad (20 min), dus perfecte ligging voor alle uitstappen. Rome bezoeken (prachtige stad) en in dit hotel verblijven is een goede keuze.

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 1 oktober 2013

Uitstekende ligging! Op loopafstand van van de voornaamste bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel. Ruime kamer, alhoewel de kast wel een beetje aan de kleine kant was voor 3 volwassenen. Vrij weinig hinder van het drukke verkeer. Onze kamer lag aan de straatkant met een terrasje en een mooi uitzicht. Mooi dakterras, was zeker een pluspunt. We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt tijdens deze heel warme periode. Het ontbijtbuffet was prima! Dit hotel was zeker een pluspunt voor onze gelaagde vakantie.

Datum van verblijf: september 2013