Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

Capo d'Africa Hotel(Rome)
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 53% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 53% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 295 per nacht.

Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

Hotel Pulitzer Roma(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
  • Zwembad
10 oktober 2016 beoordeeld

Het is een leuk knus hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekkere bedden. Heerlijk bad. Goed ontbijt. Dichtbij Colloseum en Trevi fontein. Aan de overkant van de straat een koffietentje en een ijssalon. Al met al een aanrader.

Kamertip: alle kamers zijn goed
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
31 juli 2016 beoordeeld

Zeer klantvriendelijk hotel, rolstoelvriendelijk, schone familiekamer met goede bedden, prima ontbijt, centrum met al zijn bezienswaardigheden lopend prima te doen, vervoer vliegveld top geregeld, heerlijk verblijf tussen al het moois in centrum Rome!!!

Kamertip: Wij hadden met 2 kids van 13 en 17 een prima familiekamer
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging, goed personeel, lekker ontbijt en schoon. Neem wel een duurdere kamer want de goedkopere zijn erg klein. Wel een hotel waar ik de volgende keer weer heen ga. Bezienswaardigheden en lekkere restaurants op loopafstand.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
28 december 2015 beoordeeld

Uitstekend centraal gelegen hotel. Kamers keurig en schoon. Ontbijt redelijk uitgebreid, met wel vrij veel zoete gerechten. Bijzondere Pater Noster lift functioneerde tijdens ons verblijf uitstekend. Diverse plezierige restaurants in de nabije omgeving. Zeer veel bezienswaardigheden op loopafstand.

Kamertip: geen tips door mij te geven
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
15 september 2015 beoordeeld

Goede ligging. Goede staff. Goed geholpen met tips voor de stad en reserveren van uitstapjes. Degelijke kamers en normaal ontbijt. De ligging is ideaal aangezien je zowel naar het centrum als naar het Colosseum loopt. Naar St Pieter neem je de taxi !

• Verbleef: september 2015, reisde met familie