“Spagettikeet zoals alle andere”
Beoordeling van Pietro al Pantheon

Pietro al Pantheon
Geclassificeerd als nr. 1.135 van 13.807 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Colonna
30 mei 2018 beoordeeld

Zoals dikwijls niet weerstaan aan de lokroep van luid sticulerende en roepende obers aan de deur,Eens afgewisseld,doch gecatalogeerd als de zoveelste in d erij

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, eten was goed en voldoende, super vriendelijk personeel wel reserveren als je zeker een plaatsje wilt.

6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten. Het eten is zeker prijs kwaliteit. Daarnaast krijg je een aantal fijne extraatjes zoals cava en amaretto. Enige nadeel vonden wij dat er geen sfeermuziek speelde, dit had alles net nog iets charmanter en aangenamer gemaakt! Maar het is zeker en vast een absolute aanrader!!

17 december 2017 beoordeeld

Gezellig klein restaurant op loopafstand van het Pantheon. De keuken lijkt helaas vooral bedreven in het inkopen. De geserveerde kazen, vleeswaren en porcini zijn goed. De bereide pasta's zijn gelukkig uitstekend. Maar de bereiding van vleesgerechten (ossobucco; varkensvlees met zwarte wintertruffel) is teleurstellend. De bediening is vriendelijk.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen prosecco of limoncello hoor. Eten was wel lekker maar het was alsof we niet snel genoeg weg konden gaan. Gelukkig had ik mojn glas water nog vast of het was weg geweest. We vroegen achteraf een koffie maar dat hadden ze niet !!!! Wij gaan zeker niet terug.

Reizigers die Pietro al Pantheon bekeken, bekeken ook

In Pietro al Pantheon geweest? Deel je ervaringen!