“Top!”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 167,50*
Vanaf
3-uur durende Rome Small-Group Sightseeing Tour ...
Geclassificeerd als nr. 28 van 185 Outdooractiviteiten in Rome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om je verblijf in Rome compleet te maken moet je zeker een fietstour van dit bedrijf gaan doen! Alles is goed geregeld en ze weten vrijwel alles over deze geweldige stad. Wij hebben een fijne dag gehad en we zijn goed begeleid door Daan!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een begeleide fietstocht met nederlandstalige gids. Duur 3uur, kan wat uilopen maar zeker de moeite waard . Via colloseum , fort romarum, trevifontein, spaanse trappen en zoveel meer dor deze stad gefietst. Conditie niet echt nodig, wel een beetje stuurmanskunst. Aanrader om later zelf deze plaatjes rustig te bezoeken.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De mannen van Bici & Baci 2 (Via Cavour 302) waren helemaal top. Enthousiast hebben ze ons de simpele regels van het Vespa rijden uitgelegd. Ondanks dat het even spannend was om de drukke Romeinse via’s op te gaan was het uiteindelijk een ervaring om nooit te vergeten. We zijn op prachtige plekken geweest met de vrijheid van eigen vervoer.
Pas wel op de gaten in de wegen ;)

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaker boekten wij een fietstour door een wereldstad met Baja Bikes. De kinderen vonden het altijd een succes. En handig een Nederlands sprekende gids zodat je niets hoeft te vertalen. Onze kinderen zijn nu 10 en 13 maar ook toen ze jonger waren kozen we voor een tour langs de highlights op de eerste dag. Daarna heb je op de andere dagen de tijd om terug te gaan naar wat je leuk vondt en andere tips vd gids op te volgen. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld met de kinderen op de fiets in het verkeer. Wij zorgen wel altijd dat ze vooraan bij de gids fietsen en niet achterop raken. Dat maakt het een stuk veiliger omdat de gids precies weet wat hij/zij doet en er nog een groep moet volgen. Dus dan zit je vooraan altijd goed. Wij betaalden €25 pp. Ook e-Bikes zijn te verkrijgen en kleinere fietsen of kinderzitjes. Vooraf even apart naar vragen.

Bekijk meer beoordelingen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de vervelende start in Rome (zie recensie over hotel Columbus) toch maar onderweg gegaan naar Bici & Baci voor een fietstocht met Nederlandse gids. Tocht deed ons de ellende van de vorige nacht vergeten.

Een aanrader om te doen: drie uur fietsen door Rome met uitleg.

Datum van activiteit: mei 2018

In Bici & Baci Tours geweest? Deel je ervaringen!