Hotel Colosseum(Rome)
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 215 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Hotel Abruzzi(Rome)
Gratis annuleren tot 26/07
Besparingsmelding! 59% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 59% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 324 per nacht.

Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Orbitz.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

• Zwembad
4 mei 2011 beoordeeld