Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

Gewoon prima. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn netjes. Bedden slapen goed en de douche is ook goed! Ontbijt is in orde, niet overdreven uitgebreid maar alles wat je verwacht is er. Laatste dag moesten we vroeg (04.30) weg en was er een ontbijt-tasje voor ons klaar gemaakt. Vanaf het hotel zijn alle highlights van Rome op loopafstand, niet direct om de hoek maar het is af te lopen. Direct naast het hotel zit een supermarkt.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 17 november 2015

Ietwat verouderd, maar net en rustig hotel. Wij hadden kamers 256 en 258 die in een hoek naast elkaar lagen, met een gemeenschappelijke buitendeur. Ideaal voor een gezin met 2 of 3 kinderen.
Ontbijt is voldoende om je dag te starten, niet meer, niet minder.
Personeel supervriendelijk.
Wifi in de kamer zeer goed en gratis.
Op wandelafstand van centrum, maar wij namen meestal wel de bus tot het centrum, omdat je in Rome sowieso al genoeg kilometers te voet aflegt. Trevifontein is ongeveer 15- 20 minuten wandelen. Station ook 20 min te voet.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015

Rustig gelegen hotel, ideaal om de drukte van het toeristische centrum te ontlopen en toch vlakbij de belangrijkste bezienswaardigheden. Propere kamers, vriendelijke bediening en ontbijt is goed met voldoende keuze.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 15 november 2014

Leuk hotel in een heel rustige buurt. Niet ver van het oude stadscentrum. Ontbijt is gewoon goed met keuze. Kamers zijn netjes. Echter over de rust kunnen we geen oordeel maken. We zaten op het derde verdiep waar men een aantal kamers aan het renoveren waren, dus werden we iedere dag om 7 uur wakker gemaakt.
Zeer smalle trappen en kleine lift.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 24 augustus 2014

zeer goed hotel dat wordt gerund door een heel vriendelijke familie met hoge servicegerichtheid en alles is perfect geregeld :zeer schoon (er wordt de hele dag gepoetst) goed ontbijtbuffet (zeer uitgebreid en zeer grote keuze in brood/broodjes/beleg/fruit etc etc) zeer nette en vriendelijke bediening,leuk barretje waar je gezellig iets kunt drinken,zeer centraal gelegen: spaanse trappen en trevifontein op 15 minuten lopen,colliseum op ongeveer 22 minuten ,als je de deur uit gaat sta je na 4 minuten al op de grote winkelstraten met heel veel restaurants en winkels dus alles op loopafstand!! wij zijn hier inmiddels al 2 keer 1 week verbleven en het was telkens top!!

Kamertip: kamers zijn onlangs al gerestaureerd en voorzien van veel luxe,u kunt bij boeking al aangeven "renovated room please'' dan bent u verzekerd van een topkamer
Datum van verblijf: september 2013