Hotel Oxford
Hotel Colosseum(Rome)
US$ 205*
US$ 171*
  • Inclusief ontbijt
Hotel des Artistes(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 167*
US$ 83*
  • Gratis internet
Hotel Pulitzer Roma(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 145*
US$ 968*
US$ 484*
US$ 192*
17 november 2015 beoordeeld

Ietwat verouderd, maar net en rustig hotel. Wij hadden kamers 256 en 258 die in een hoek naast elkaar lagen, met een gemeenschappelijke buitendeur. Ideaal voor een gezin met 2 of 3 kinderen.
Ontbijt is voldoende om je dag te starten, niet meer, niet minder.
Personeel supervriendelijk.
Wifi in de kamer zeer goed en gratis.
Op wandelafstand van centrum, maar wij namen meestal wel de bus tot het centrum, omdat je in Rome sowieso al genoeg kilometers te voet aflegt. Trevifontein is ongeveer 15- 20 minuten wandelen. Station ook 20 min te voet.

• Verbleef: november 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

Rustig gelegen hotel, ideaal om de drukte van het toeristische centrum te ontlopen en toch vlakbij de belangrijkste bezienswaardigheden. Propere kamers, vriendelijke bediening en ontbijt is goed met voldoende keuze.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
15 november 2014 beoordeeld

Leuk hotel in een heel rustige buurt. Niet ver van het oude stadscentrum. Ontbijt is gewoon goed met keuze. Kamers zijn netjes. Echter over de rust kunnen we geen oordeel maken. We zaten op het derde verdiep waar men een aantal kamers aan het renoveren waren, dus werden we iedere dag om 7 uur wakker gemaakt.
Zeer smalle trappen en kleine lift.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
24 augustus 2014 beoordeeld

zeer goed hotel dat wordt gerund door een heel vriendelijke familie met hoge servicegerichtheid en alles is perfect geregeld :zeer schoon (er wordt de hele dag gepoetst) goed ontbijtbuffet (zeer uitgebreid en zeer grote keuze in brood/broodjes/beleg/fruit etc etc) zeer nette en vriendelijke bediening,leuk barretje waar je gezellig iets kunt drinken,zeer centraal gelegen: spaanse trappen en trevifontein op 15 minuten lopen,colliseum op ongeveer 22 minuten ,als je de deur uit gaat sta je na 4 minuten al op de grote winkelstraten met heel veel restaurants en winkels dus alles op loopafstand!! wij zijn hier inmiddels al 2 keer 1 week verbleven en het was telkens top!!

Kamertip: kamers zijn onlangs al gerestaureerd en voorzien van veel luxe,u kunt bij boeking al aangeven "renovated room please'' dan bent u verzekerd van een topkamer
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
31 juli 2014 beoordeeld

Het hotel ligt in een heel rustige buurt maar toch wat ver van het centrum. Heel vriendelijk personeel. Functionele kamers maar aan renovatie toe (kamers 110 en 112). Naar Italiaanse maatstaven is het een goed en gevarieerd ontbijt maar vergeet niet dat Italië geen echte ontbijtcultuur heeft.

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie