Beoordeeld op 21 juni 2019

Voor onze 10de huwelijksverjaardag had ik, als verrassing voor mijn vrouw, de huwelijkssuite geboekt voor 5 nachten. De kamer was ongelooflijk : voorzien van alle comfort en als kers op de taart een groot terras met een jacuzzi. Bij onze aankomst kreeg mijn vrouw een mooi boeket bloemen. Er was ook een grote fruitmand en een fles champagne. Allemaal aangeboden door de hotelleiding. ‘S avonds hadden we een leuke hot stone massage in hun wellnesscenter. De masseuses waren heel professioneel en heel beleefd. Bij het ontbijt was er steeds een heel ruime keuze : wel 10 verschillende soorten fruitsap, eieren, worstjes, spek, verschillende soorten brood, fruit en allerhande patesserie, ... echt teveel om op te noemen. Als je wou, mocht je ook een ander soort eitje vragen. De dag van onze huwelijksverjaardag kregen we dan eerst een massage met olie van 50 minuten aangeboden door het hotel met daarna een relaxerende jacuzzi met champagne en aardbeien. ‘s avonds kregen we dan ook nog een candlelit diner (4 gangen-menu met kreeft) met alle dranken (cocktails, fles wijn en andere drankjes) en dit allemaal op kosten van het hotel. Wat een mooie cadeau om onze huwelijksverjaardag onvergetelijk te maken. Vrijdag heb ik dan ook nog een “Spa celebration night” geboekt : dit hield in dat we de hele wellness voor beiden privé hadden en daarbij kregen we dan ook nog een volledige buffettafel met allerhande hapjes en champagne bij. We mochten dan voor 3 uur de sauna, de grote jacuzzi en het Turks bad gebruiken. We hebben een fantastische vakantie gehad in dit hotel en wil hierbij al het personeel nog eens hartelijk bedanken voor de fantastische service en extra’s die we gekregen hebben. Dit hotel is zeker een aanrader en krijgt van mijn een dikke 10/10 score.

Kamertip: De bruiloftsuite is echt zijn geld waard
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Het hotel is centraal gelegen. Quasi alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand bereikbaar. Excellente service in alle faciliteiten : onthaal, receptie, restaurant, ontbijt en wellness. Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijtbuffet, met als toemaatje homemade pie geserveerd aan de tafel. Verfijnd restaurant op de bovenverdieping met terras. Fantastische Cocktails van master Maurizio. Heerlijke gerechten met aangepaste wijnen. Very cosy wellnessroom. Supersnelle taxiservice. Kamers zeer verzorgd. Wij hadden een fantastisch verblijf!
Kortom: een absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 november 2017

Toen we aankwamen in het hotel, straalde het al meteen rust uit! Ik hou van de Romeinse kunst en ik vond dat het hotel die kunst ook uitstraalde. Het hoge plafond, de witte marmeren muren. Echt heel mooi! Ook zeer vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt! Dit was super lekker! Ik zelf hou van hygiëne, het was er proper maar een beetje "oppervlakkig proper". Maar de uitstekende service had dat goed gemaakt! één puntje van kritiek: ik sliep op een apart bed dat je kun uitklappen en dat bed viel wat tegen Dit omdat er op de plaats van mijn heupen een kuil uitgesleten was door mijn voorgangers Dit vond ik spijtig. Deze kamer was voor de rest super mooi! We zijn ook een paar keer naar het restaurant geweest om te eten 's avonds. Dit was niet altijd mijn stijl maar voor de fijnproevers zeker!

Kamertip: Kamer aan achterkant heeft niet zo mooi uitzicht
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het centrum van de stad en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Vooraf contact gehad over een babybedje en alles was beschikbaar bij aankomst zoals afgesproken. Het ontbijt (inclusief) is zeer uitgebreid, met regelmatig extra specialiteiten. Het restaurant is ook super en behoort terecht tot de top van Rome. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Zeer fijn en gastrijk hotel, met zeer vriendelijke service, prima kamers, zeer goed ontbijt en een fijn restaurant.
We logeerden er 5 nachten en dit is een excellente uitvalsbasis voor een luxueuze citytrip. De prijzen in het restaurant zijn aanvaardbaar, de gerechten zeer lekker en de bediening us supervriendelijk. Dat geldt ook voor het ontbijt, alhoewel daar de efficientie soms niet optimaal is. Net iers te weinig personeel op de drukke tijden. Maar zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Kamers zijn niet groot maar netjes en smaakvol. Zeer terecht een hoge notering op tripadvisor!

Datum van verblijf: april 2017