Beoordeeld op 24 augustus 2018

Het hotel is centraal gelegen. Quasi alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand bereikbaar. Excellente service in alle faciliteiten : onthaal, receptie, restaurant, ontbijt en wellness. Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijtbuffet, met als toemaatje homemade pie geserveerd aan de tafel. Verfijnd restaurant op de bovenverdieping met terras. Fantastische Cocktails van master Maurizio. Heerlijke gerechten met aangepaste wijnen. Very cosy wellnessroom. Supersnelle taxiservice. Kamers zeer verzorgd. Wij hadden een fantastisch verblijf!
Kortom: een absolute aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 november 2017

Toen we aankwamen in het hotel, straalde het al meteen rust uit! Ik hou van de Romeinse kunst en ik vond dat het hotel die kunst ook uitstraalde. Het hoge plafond, de witte marmeren muren. Echt heel mooi! Ook zeer vriendelijk personeel en zeer goed ontbijt! Dit was super lekker! Ik zelf hou van hygiëne, het was er proper maar een beetje "oppervlakkig proper". Maar de uitstekende service had dat goed gemaakt! één puntje van kritiek: ik sliep op een apart bed dat je kun uitklappen en dat bed viel wat tegen Dit omdat er op de plaats van mijn heupen een kuil uitgesleten was door mijn voorgangers Dit vond ik spijtig. Deze kamer was voor de rest super mooi! We zijn ook een paar keer naar het restaurant geweest om te eten 's avonds. Dit was niet altijd mijn stijl maar voor de fijnproevers zeker!

Kamertip: Kamer aan achterkant heeft niet zo mooi uitzicht
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het centrum van de stad en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Vooraf contact gehad over een babybedje en alles was beschikbaar bij aankomst zoals afgesproken. Het ontbijt (inclusief) is zeer uitgebreid, met regelmatig extra specialiteiten. Het restaurant is ook super en behoort terecht tot de top van Rome. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Zeer fijn en gastrijk hotel, met zeer vriendelijke service, prima kamers, zeer goed ontbijt en een fijn restaurant.
We logeerden er 5 nachten en dit is een excellente uitvalsbasis voor een luxueuze citytrip. De prijzen in het restaurant zijn aanvaardbaar, de gerechten zeer lekker en de bediening us supervriendelijk. Dat geldt ook voor het ontbijt, alhoewel daar de efficientie soms niet optimaal is. Net iers te weinig personeel op de drukke tijden. Maar zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Kamers zijn niet groot maar netjes en smaakvol. Zeer terecht een hoge notering op tripadvisor!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 februari 2017

Net een midweek doorgebracht in Rome naar aanleiding van mijn 50 ste verjaardag. Heel leuk verblijf gehad in hotel Artemide. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en attent. Op mijn verjaardag stond er als attentie van het hotel een fles spumante lekker gekoeld in een ijsemmer klaar toen wij terugkwamen van onze uitstap. Leuke attentie die aangeeft dat dit hotel net dat iets meer wil doen voor zijn gasten.
Centrale ligging dus alles te voet afgelegd: 15 min naar Trevi-Fontein of Colloseum, 20 min naar SpaanseTrappen of Piazza Navona, Station Termini is ook te voet makkelijk bereikbaar in 10 minuten.
Het ontbijt was meer dan oké met heel vriendelijk bediening en extraatjes die aan tafel worden aangeboden zoals bruschetta, mozarrella, ricotta ... Lekker gegeten in het restaurant.
Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2017
Federico_Pacini, Direttore van Hotel Artemide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2017

Beste Wouterdevos,

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling en we vinden het erg fijn dat u ons hotel hebt uitgekozen om zo iets speciaals als uw 50ste verjaardag te vieren.

We zijn er blij mee dat de zorg en toewijding van onze bediening hebben geholpen bij hoe u de vakantie hebt ervaren.

We hopen dat u in de toekomst weer bij ons kunt komen, waarbij u ook een bezoek kunt brengen aan het restaurant op ons dak, Ambrosia, of aan onze boutique-Spa Artemís. U zult zeker niet teleurgesteld zijn!

Arrivederci!