Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Het is waar. Hotels met deze statuur zorgen ervoor dat (bijna) alles klopt. Fantastische kamers, alle gemakken aanwezig, heerlijke spa & wellness en uitstekende service. Mits gast van het hotel. Ik arriveerde vroeg (voor een congres dat er plaats vond) en daarnaar gevraagd gaf ik mijn reden van binnenkomst. De conciërge liet direct het handvat van mijn koffer los, wees me de weg naar de congresruimte en verdween naar de deur. Toch jammer. Eenmaal ingecheckt hoorde ik er weer wel bij. Dat zou toch anders kunnen?

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 juni 2016

Erg traditioneel een klassiek hotel met een heerlijk (verwarmd) zwembad en spa. De kamer was niet al te groot, maar met balkon en prima badkamer.
Goed ontbijt. Het personeel zou iets hartelijker kunnen zijn.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 januari 2016

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 13 september 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel
Makkelijk te bereiken en dichtbij centrum.
Wat onvriendelijk personeel in het bar en restaurant gedeelte. Altijd jammer geeft toch een wat vervelende sfeer aan je verblijf.
Kamers zijn erg goed. Geen lawaai.
Zwembad erbij en heerlijke spa.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 juli 2014

Heel ruime (superior) kamer met uiticht op het zwembad en het park. Uitstekend ontbijt en lunch. Even uit het stadscentrum. Via Villa Borghese kom je aan de Spaanse Trappen (20-tal minuten wandelen). Prachtige spa en zwembad met leuke relax-ruimte. Tip: shuttle naar het centrum stopt om 19u: verleng dit tot 00u, en dit verdient een "uitstekend"...

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner