30 juni 2017 beoordeeld

Perfekt gelegen hotel,in het centrum van Rome,op 200 m van de Trevi fontein .Alle bezienswaardigheden zijn goed te voet te doen.
Heel vriendelijk Personeel . Ontbijt lekker.Heel lekkere koffie.
Kamer netjes gekuist .goede bedden.
Gratis WiFi.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld

Hotel ligt aan de via del corso, een van de drukste winkelstraten in Rome. Alles ligt op loop afstand, de Trevi fontein is ongeveer 5 minuutjes lopen net als het Pantheon. Colosseum ligt op ongeveer 20 minuutjes loop afstand, en Vaticaanstad is ongeveer een half uurtje lopen. Ik heb een slechte knie, en voor mij was dit ook nog te doen (met af en toe een pauze). Wij hadden zelf een omnia pas gekocht, hiermee kon je gratis 3 dagen met de bus en metro, en had je gratis toegang tot verschillende musea. Hadden we in principe niet hoeven doen aangezien de metro hier 1,50 kost en je het meeste toch kunt lopen!

Het hotel is verder netjes, schoon, je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. De douche is echt hemels, de kamer is wel een beetje gehorig, het is geen grote kamer, maar je bent hier toch alleen maar om te slapen en te douchen. Er is ook een kleine lift in het hotel, wat voor mij ideaal was met mijn slechte knie.

Wat ik wel een nadeel vond is dat je thee en koffie moet betalen bij je ontbijt. Had wel gehoopt dat dit erbij zou zitten. Verder is het eten uitstekend!

Ik raad dit hotel aan!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op perfecte plek midden in da stad.
Vele bezienswaardigheden op loopafstand.
Ook de leuke wijk Trastevere (aanrader!) en Vaticaanstad zijn goed te doen.
Kamers zijn simpel maar schoon.
Groot nadeel is de gehorigheid.
In de kamer naast ons een stel met een huilbaby die ons deed terugdenken aan nachten lang geleden.
Ontbijt is prima. Natuurlijk met goede koffie.
Prima voor een weekend

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
12 november 2016 beoordeeld

Een goed hotel op een centrale gelegen locatie, met de meeste bezienswaardigheden van Rome op loopafstand. Niet al te grote kamer, maar een goed bed en schone kamer en badkamer. Wij hadden een kamer aan de voorkant op de 5e verdieping. Dit is enigzins gehorig in verband met laden en lossen 's nachts aan de Via del Corso. Met oordopjes in is het goed te doen. Het ontbijtbuffet is prima, met vers fruit, vruchtenyoghurts, broodjes, brood en koffie. Tegen bijbetaling is er meer mogelijk, zoals gebakkken eieren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Een kamer niet aan de straatkant gelegen is wellicht rustiger 's nachts.
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een stedentrip een paar nachten geweest. Voor een hotel midden in de stad, is dit een super hotel! Schone maar simpele kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel en een super ligging. Ontbijt was goed, alleen betalen voor een eitje is wel een beetje raar... Prijs/kwaliteit is zeer goed. Busstop is recht voor het hotel dus ook ideaal! Wat ons betreft een aanrader

Verbleef: september 2016, reisde met een partner