27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op perfecte plek midden in da stad.
Vele bezienswaardigheden op loopafstand.
Ook de leuke wijk Trastevere (aanrader!) en Vaticaanstad zijn goed te doen.
Kamers zijn simpel maar schoon.
Groot nadeel is de gehorigheid.
In de kamer naast ons een stel met een huilbaby die ons deed terugdenken aan nachten lang geleden.
Ontbijt is prima. Natuurlijk met goede koffie.
Prima voor een weekend

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
12 november 2016 beoordeeld

Een goed hotel op een centrale gelegen locatie, met de meeste bezienswaardigheden van Rome op loopafstand. Niet al te grote kamer, maar een goed bed en schone kamer en badkamer. Wij hadden een kamer aan de voorkant op de 5e verdieping. Dit is enigzins gehorig in verband met laden en lossen 's nachts aan de Via del Corso. Met oordopjes in is het goed te doen. Het ontbijtbuffet is prima, met vers fruit, vruchtenyoghurts, broodjes, brood en koffie. Tegen bijbetaling is er meer mogelijk, zoals gebakkken eieren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Een kamer niet aan de straatkant gelegen is wellicht rustiger 's nachts.
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een stedentrip een paar nachten geweest. Voor een hotel midden in de stad, is dit een super hotel! Schone maar simpele kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel en een super ligging. Ontbijt was goed, alleen betalen voor een eitje is wel een beetje raar... Prijs/kwaliteit is zeer goed. Busstop is recht voor het hotel dus ook ideaal! Wat ons betreft een aanrader

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Regno is een Keurig hotel met hele goede service, het heeft nette en mooie kamers met een goede douche. Het
Ontbijt is wel oké. En het heeft een perfecte ligging midden in de stad. Het is Dicht bij de monumenten. En het is ook Dicht bij de Trevi fontein.

Verbleef: februari 2016
27 februari 2016 beoordeeld

Fijn verblijf van 4 nachten gehad bij het hotel. De centrale ligging in de stad is uitstekend, waardoor alle bezienswaardigheden binnen loop afstand te bereiken zijn.

De hotelkamer was voorzien van een ruime badkamer, 2-persoonsbed en een balkon. Door de openslaande deuren is het erg lekker om te genieten van de buitenlucht en mee te luisteren met het gezellige straatleven. Als de deuren dicht zijn hoor je hier gelukkig niks meer van.

Het personeel was vriendelijk en het ontbijtbuffet was lekker en afwisselend.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner