“Prima hotel op een perfecte locatie!”
Beoordeling van Hotel Regno

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Regno
Beoordeeld als nr. 151 van 1.273 hotels in Rome
18 december 2016 beoordeeld

Hotel ligt aan de via del corso, een van de drukste winkelstraten in Rome. Alles ligt op loop afstand, de Trevi fontein is ongeveer 5 minuutjes lopen net als het Pantheon. Colosseum ligt op ongeveer 20 minuutjes loop afstand, en Vaticaanstad is ongeveer een half uurtje lopen. Ik heb een slechte knie, en voor mij was dit ook nog te doen (met af en toe een pauze). Wij hadden zelf een omnia pas gekocht, hiermee kon je gratis 3 dagen met de bus en metro, en had je gratis toegang tot verschillende musea. Hadden we in principe niet hoeven doen aangezien de metro hier 1,50 kost en je het meeste toch kunt lopen!

Het hotel is verder netjes, schoon, je krijgt elke dag nieuwe handdoeken. De douche is echt hemels, de kamer is wel een beetje gehorig, het is geen grote kamer, maar je bent hier toch alleen maar om te slapen en te douchen. Er is ook een kleine lift in het hotel, wat voor mij ideaal was met mijn slechte knie.

Wat ik wel een nadeel vond is dat je thee en koffie moet betalen bij je ontbijt. Had wel gehoopt dat dit erbij zou zitten. Verder is het eten uitstekend!

Ik raad dit hotel aan!

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op perfecte plek midden in da stad.
Vele bezienswaardigheden op loopafstand.
Ook de leuke wijk Trastevere (aanrader!) en Vaticaanstad zijn goed te doen.
Kamers zijn simpel maar schoon.
Groot nadeel is de gehorigheid.
In de kamer naast ons een stel met een huilbaby die ons deed terugdenken aan nachten lang geleden.
Ontbijt is prima. Natuurlijk met goede koffie.
Prima voor een weekend

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
12 november 2016 beoordeeld

Een goed hotel op een centrale gelegen locatie, met de meeste bezienswaardigheden van Rome op loopafstand. Niet al te grote kamer, maar een goed bed en schone kamer en badkamer. Wij hadden een kamer aan de voorkant op de 5e verdieping. Dit is enigzins gehorig in verband met laden en lossen 's nachts aan de Via del Corso. Met oordopjes in is het goed te doen. Het ontbijtbuffet is prima, met vers fruit, vruchtenyoghurts, broodjes, brood en koffie. Tegen bijbetaling is er meer mogelijk, zoals gebakkken eieren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Een kamer niet aan de straatkant gelegen is wellicht rustiger 's nachts.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor een stedentrip een paar nachten geweest. Voor een hotel midden in de stad, is dit een super hotel! Schone maar simpele kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel en een super ligging. Ontbijt was goed, alleen betalen voor een eitje is wel een beetje raar... Prijs/kwaliteit is zeer goed. Busstop is recht voor het hotel dus ook ideaal! Wat ons betreft een aanrader

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Regno is een Keurig hotel met hele goede service, het heeft nette en mooie kamers met een goede douche. Het
Ontbijt is wel oké. En het heeft een perfecte ligging midden in de stad. Het is Dicht bij de monumenten. En het is ook Dicht bij de Trevi fontein.

Verbleef: Februari, 2016
27 februari 2016 beoordeeld

Fijn verblijf van 4 nachten gehad bij het hotel. De centrale ligging in de stad is uitstekend, waardoor alle bezienswaardigheden binnen loop afstand te bereiken zijn.

De hotelkamer was voorzien van een ruime badkamer, 2-persoonsbed en een balkon. Door de openslaande deuren is het erg lekker om te genieten van de buitenlucht en mee te luisteren met het gezellige straatleven. Als de deuren dicht zijn hoor je hier gelukkig niks meer van.

Het personeel was vriendelijk en het ontbijtbuffet was lekker en afwisselend.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
20 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw 4 nachtjes hier geslapen.
Erg netjes en heel erg school.
Het ontbijt is keurig.
De bedden zijn goed.
Alleen de douche is een beetje krap.
Het hotel ligt midden tussen alle bezienswaardigheden.

Tip:
Wij hebben een Roma pass gekocht.
Wij hebben hier spijt van, aangezien het meeste gewoon gratis is.
Wij halen hem er echt niet uit.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
Trevi 41 Hotel
Hotel Nazionale
nr. 48 van 1.273 in Rome
1.633 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Regno geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Regno

Adres: Via del Corso 330, 00186 Rome, Italië
Locatie: Italië > Lazio > Rome > Trevi
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 152 romantisch hotel in Rome
Nr. 163 zakenhotel in Rome
Prijsklasse: € 60 - € 203 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Regno 3*
Aantal kamers: 69
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Regno met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Regno Rome
Regno Hotel Rome

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?