Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (810)
Beoordelingen filteren
810 resultaten
Waardering van reizigers
88
271
262
117
72
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
88
271
262
117
72
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 810 beoordelingen
Beoordeeld op 12 augustus 2014

De aanblik van dit hotel is keurig, evenals de receptie. De kamers zijn echter om te huilen. Oud meubilair, sombere kleuren, zeer slechte bedden, weinig licht, vreselijke verlichting en zeer gehorig. Vriendelijk personeel, matig ontbijt en een heerlijk zwembad. Het hotel ligt een flinke afstand van het centrum. Met de eigen auto naar een metrostation rijden is echter een goede optie.

  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank M D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2014

Wij maakten een groepsreis. Sommige hotels hebben last van hun eigen succes. Waar in sommige steden deze hotelketen aangeschreven staat met een extra beloftevolle commentaar, moet men toch hier nuanceren. Natuurlijk blijft dit een kwaliteitsvol hotel, maar toch had het last van groeipijnen. Waar over de kamers weinig negatiefs te vermelden valt, tenzij dat die te gepast en net niet te klein worden gebouwd. Al bij al blijven dit overigens nette en comfortabele logementen. Het eten moeten iets meer genuanceerd worden. Indien er mocht aangeschoven worden aan een buffetformule is alles van een meer dan behoorlijk niveau. Het ligt anders wanneer voor een algemeen avondmaal wordt gekozen. Het hotel doet inspanningen om een keuken te brengen die alles behalve Italiaans aandoet en tracht internationaal te scoren door een soort passe-partout-menu aan te brengen, waarin zowel Engelsen als oosterlingen, Belgen als Duitsers zich herkennen. Dit faalt, want de uitheemse kost wordt dan niet goed bereid. Italianen moeten eigen Italiaans koken want daar zijn zij goed in (dat geldt voor de meeste keukens). Zo vervalt de aanpak meteen in een soort fabrieksstijl.
Heel beleefd personeel wanneer wij als bezoeker ook weleens het initiatief nemen. Wil men echter anoniem en boertig door dit hotel stappen, dan heeft blijkbaar daar niemand moeite mee. Les : beleefdheid en hoffelijkheid wekt beleefdheid en hoffelijkheid op, anders ligt de boertigheid al gauw op de loer. Dit hotel is te anoniem door haar grootte. Zes bussen tegelijk bedienen, valt wel eens tegen. Ook voor een grote keten.

  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ClaudeGent
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 19 augustus 2018

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anna d, Revenue Manager van Holiday Inn Rome - Aurelia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2018

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Anna d, Revenue Manager van Holiday Inn Rome - Aurelia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken