“Geweldige ober Michele, heerlijk gegeten”
Beoordeling van Ristorante Da Diego

Ristorante Da Diego
Geclassificeerd als nr. 9.310 van 13.746 Restaurants in Rome
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Trevi
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige bediening door de vrolijkste en meest enthousiaste ober van Rome: Michele!
Ook echt heerlijk gegeten (mixed fried fish, entrecote, en huisgemaakte tiramisu)

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen restaurantje.
Eerlijke prijzen, kwaliteitsvolle en super verder producten.
De aangeprezen gerechten zijn ook echt de moeite !!
Goede service!
Een aanrader !

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker even gezeten op dit rustige terras. Prima bediening. Wel redelijk duur. Het leek me, zeker aan de rustige achterkant, niet echt een toplocatie

18 juli 2017 beoordeeld

Wandelend door Rome kwamen we in de buurt van de Trevi fontein dit restaurant tegen. Het ziet er mooi uit, al die tafeltjes onder de bomen. Obers zijn er genoeg om je vriendelijke glimlachend naar een tafeltje te sturen. De bestelde pizza's bleken deels aangebrand. Toen we hier wat van zeiden, was de reactie van de ober dat dit in de oven niet te vermijden is en dat we die stukjes er maar af moesten snijden. Tja.... Vermijden! Er zijn veel betere restaurants.

9 november 2016 beoordeeld

In een rustig straatje gelegen, zeer vriendelijke bediening met veel uitleg over de menukaart. Lekker eten (We kozen pasta, pizza en tiramisu).

Reizigers die Ristorante Da Diego bekeken, bekeken ook

In Ristorante Da Diego geweest? Deel je ervaringen!