“Parel om te ontdekken!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Navona
Beoordeeld als nr. 122 van 1.271 hotels in Rome
23 september 2017 beoordeeld

Navona Palace ligt midden in het 'oude' Rome en werkelijk alles is op loopafstand. Een klein kwartiertje en je staat midden op het St. Pietersplein, 1 minuut en je bent op het Navona plein, 5 minuten naar het Pantheon en ga zo maar door. Alleen het Colloseum is ruim een halfuur lopen. Maar bijna om de hoek stoppen de hop-on-hop-off bussen als je niet van lopen houdt. De restaurantjes in de omgeving zijn niet te tellen en het is er gewoon heerlijk vertoeven. Wij hadden een suite met jacuzzi en zaten vaak heerlijk 'boven' de stad en het stadsgeluid te genieten op het grote balkon. Het hotel is gevestigd in een oud paleis en heeft vele verrassende hoekjes en gangetjes, een meer dan uitstekende spa, een uitstekend ontbijt indien het weer het toelaat op een prachtig terras en vriendelijk behulpzaam personeel. Je voelt je met de dag meer een deel van Rome worden. Heerlijk gewoon.

Kamertip: Kamer 402, suite met jacuzzi hoog boven de stad en heerlijk rustig.
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

10 september 2017 beoordeeld

De ingang was even zoeken aangezien er geen groot bord oid hangt, maar eenmaal binnen waren we erg blij met onze suite inclusief jacuzzi. Een prachtige, stijlvolle kamer. De medewerker gaf ons nog wat extra badschuim op verzoek. Erg vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Uitzicht van de kamer was niks, maar de kamer zelf was genieten! Hotel ligt centraal

Kamertip: Wij hadden de suite met jacuzzi, echt top!
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
HotelNavona, Responsabile reception van Hotel Navona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Dear Nadia,
Thank you so much for reviewing our hotel on Tripadvisor and for giving us a high score.
We are very glad you liked everything, we look forward to meeting you in another occasion.
Kind regards
Hotel Navona Team

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig gastvrij hotelletje op de beste centrale locatie in Rome de oude stad. We hadden hier een uitstekend verblijf in een stil hotel tegen een zeer redelijke prijs. Kamer netjes verzorgd. We hadden die met het balkon. Geen moeite is teveel. Wat meer koffie, thee of wat dan ook. Geen punt. Een absolute aanrader in het centrum van alles wT je wil zien in Rome.

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
HotelNavona, Responsabile reception van Hotel Navona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Beste Marcus,
Hartelijk dank voor het feit dat u de tijd hebt genomen om uw mooie recensie op TripAdvisor te plaatsen. Uw positieve feedback is een beloning voor ons.
We willen u graag weer als onze gast hebben. Aarzel niet om ons te contacteren wanneer u terug wilt keren.

20 mei 2016 beoordeeld

De hoge prijs die we betaalden is het gevolg van de fantastisch centrale ligging tussen Piazza Navonna en het Pantheon-plein.
Het hotel start (een beetje raar) pas op de 2de verdieping, beneden zijn er appartementen. De kamer op zich is OK maar badkamer heel klein en geen ruimte om toiletspulletjes te zetten. Er is geen bar of gemeenschappelijke ruimte waar je even kan zitten en / of iets drinken. Grootste afknapper was de ontbijtruimte van 3 x 6m waar men aan tafels van 6 personen 's morgens 30 mensen tracht in te duwen. Absoluut niet aangenaam! Op vakantie wil ik genieten van m'n ontbijt en dit ging hier echt niet alhoewel er op het eten zelf niks aan te merken viel! Lekker vers fruit
Je wordt nogal handhandig bij andere mensen aan tafel bij geduwd en je kan geen cm bewegen.
Maar bed was zeker OK

Kamertip: aan straatzijde is er wel veel straatlawaai, vraag een kamer aan de binnenzijde, je kijkt dan wel op ...
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
HotelNavona, Responsabile reception van Hotel Navona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2016

Beste Helga,
Heel erg bedankt voor uw kostbare tijd in het schrijven van deze gedetailleerde beoordeling op de TripAdvisor.
Wij zijn zeer excuses voor het ongemak dat u in de ontbijtzaal hadden, hebben we een plan om de ruimte voor de toekomst, zodat dit probleem snel zal worden opgelost te vergroten, zullen we ook een bar in het hotel.

We kijken ernaar uit om accommodatie die u in een andere gelegenheid.

15 maart 2016 beoordeeld

De ligging van het hotel is top! Je staat in een wip op het Piazza Navona of aan het Pantheon. Met mijn jonge benen heb ik van hieruit heel Rome te voet gedaan. Voor de mensen die willen regelt men aan de receptie altijd een taxi. Ook reserveringen in restaurants kunnen voor jou gedaan worden.

De kamers zijn over het algemeen voldoende ruim en netjes in orde. De badkamers zijn heel erg mooi afgewerkt.

Het ontbijt is degelijk: gewoon wat je van een ontbijt mag verwachten op hotel. Niet meer, niet minder.

Enig minpuntje: je moest 5 euro betalen voor een Wifi-code. Ten eerste vond ik dit niet van deze tijd dat je er voor moet bijbetalen. Ten tweede moest je iedere dag een nieuwe code gaan halen aan de receptie en werkte het internet niet altijd even vlot. Als de service gratis is, had ik dit door de vingers kunnen zien, maar als je er extra voor vraagt, moet dit ook top zijn!

Conclusie: dit was mijn tweede ervaring met dit hotel. Mijn eerste ervaring was beter, maar gezien de ligging en de kwaliteit zal ik er in de toekomst toch weer voor kiezen.

Kamertip: Je neemt best een kamer in het hoofdgebouw. Anders moet je via een ingang aan de zijkant binnen en m ...
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
HotelNavona, Responsabile reception van Hotel Navona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2016

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat je graag ons hotel, de positie en het personeel.
We willen duidelijk maken over de wifi-service, wifi is gratis voor onze gasten, alleen studenten betalen voor wifi. De studenten hebben een zeer speciale prijzen in ons hotel, is wifi exclusief. Tenzij je een student waren werden Moet je niet betalen voor wifi.
Neem dan direct contact met ons op voor uw volgende keer reis hebben we een aantal specials voor u van toepassing zijn.

Mike

15 december 2015 beoordeeld

Vriendelijke eigenaar en personeel, spreken goed Engels. Comfortabele en nette kamer. Goed en schoon sanitair. Centrale ligging in de stad, vlakbij Piazza Navona. Ontbijt goed en smakelijk, maar eetruimte nogal krap bemeten.

• Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
HotelNavona, Responsabile reception van Hotel Navona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 december 2015

Lieve Maurits,
Allereerst willen wij u bedanken te hebben gekozen voor ons hotel voor uw verblijf in Rome. Uw mening is zo geweldig en smakelijk.
We kijken ernaar uit u te ontmoeten in een andere gelegenheid.
Wij wensen u een vrolijk kerstfeest en Gelukkig Nieuwjaar !!

10 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal in het Historisch Centrum van Rome dichtbij
Piazza Navona. Knusse kamer met uitstekend bed en een
uitstekende douche. Receptie helpvol en spreken goed Engels.
Alle bezienswaardigheden op niet meer dan 45 min lopen.
Een aanrader.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
HotelNavona, Responsabile reception van Hotel Navona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2015

Lieve Jenny,
Bedankt voor de mooie woorden gebruikt om zijn verblijf te beschrijven in ons hotel. Wij hopen u binnenkort te zien
oprecht
personeel

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
Palazzo Navona Hotel
nr. 47 van 1.271 in Rome
1.036 beoordelingen
Navona Palace Residenze di Charme
Prijzen weergeven

In Hotel Navona geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Navona

Adres: Via dei Sediari 8, 00186 Rome, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Lazio > Rome > Navona / Pantheon / Campo de’ Fiori
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Nr. 27 zakenhotel in Rome
Nr. 66 familiehotel in Rome
Nr. 199 romantisch hotel in Rome
Prijsklasse: € 75 - € 255 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Navona 3*
Aantal kamers: 19
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Agoda, Hotels.com, Expedia en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Navona met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Navona Rome

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?