“Must see in Rome”
Beoordeling van Pantheon (Rome)

Pantheon (Rome)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 34,31*
Vanaf
Pantheon en Santa Maria Sopra Minerva Rondleiding ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 2.034 dingen om te doen in Rome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
6 augustus 2018 beoordeeld

Schitterend bouwwerk dat de tand des tijds heeft doorstaan. echt de moeite waard om te bezoeken. Het is vaak druk, het is raadzaam de kerk 's ochtends of aan het eind van de dag te bezoeken. De entree is gratis.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi maar erg druk... leuk om even te bekijken, Ik vond het van buiten indrukwekkender. Gezellig plein eromheen waar je lekker op het terras kunt zitten mensen kijken.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt aan een gezellig plein. Goed onderhouden. Moet bijzonder zijn als het hier regent. Tip: loop de straat in aan de linkerkant van het Pantheon. Voorbij de kerk loopt een straatje waar allemaal benodigdheden voor geestelijken te koop zijn. Meerdere winkels met mooie gewaden en bekers e.d. in de etalages. Best bijzonder om te zien.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot mooi indrukwekkend maar natuurlijk super druk. Misschien best heel vroeg op de dag te bezoeken. Wij waren hier rond 15h en het liep over van het volk en drukte. En ondanks de vraag stil te houden enorm veel lawaai.

Bekijk meer beoordelingen
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi, indrukwekkend gebouw waar je gewoon naar binnen kunt lopen. Het was er natuurlijk heel erg druk, maar wij hebben toch kunnen genieten van al het moois wat er te zien is.

In Pantheon (Rome) geweest? Deel je ervaringen!