“Citytrip”
Beoordeling van Pantheon (Rome)

Pantheon (Rome)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 33,91*
Vanaf
Pantheon en Santa Maria Sopra Minerva Rondleiding ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 1.966 dingen om te doen in Rome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Ongeloofelijk wat de romeinen in die tijd reedskonden. Moeten de huidige architekten eens laten proberen te laten bouwen met de middelen van toen. Dit wordt lachen geblazen zonder hun 3 d tekeningen en beton, staal en kranen.

31 mei 2018 beoordeeld

Het Pantheon bezoeken is een must. Het is een erg mooi en waardevol gebouw. De open koepel geeft heel mooi licht binnen. Het is er wel druk met toeristen.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Pantheon was 1 van de vele bezienswaardigheden die ik afgelopen weekend tijdens een citytrip naar Rome heb bezocht en ik heb er zeker geen spijt van.
Wat een mooi gebouw en mooie architectuur....
Als je naar Rome gaat en can cultuur en mooie oude gebouwen houdt, mag dit zeker niet ontbreken op je ‘ to visit’ lijst.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen deze bezienswaardigheid als tip tijdens een tour. Daar hebben wij zeker geen spijt van! Wat een ongelofelijke mooie plek hier moet je echt geweest zijn! Het is speciaal echt de mooie waard!

Bekijk meer beoordelingen
30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk om eens door neeuwen geschiedenis heen te wandelen,aan het graf van Rafael te staat en blij dat Italie een rpubliek is,de zwater arend dient niet meer

Reizigers die Pantheon (Rome) bekeken, bekeken ook

In Pantheon (Rome) geweest? Deel je ervaringen!