“Wat een ongelofelijk mooi plek! ”
Beoordeling van Pantheon (Rome)

Pantheon (Rome)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 54,52*
Vanaf
Toegang zonder wachtrij: tour door het Colosseum ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 2.034 dingen om te doen in Rome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kregen deze bezienswaardigheid als tip tijdens een tour. Daar hebben wij zeker geen spijt van! Wat een ongelofelijke mooie plek hier moet je echt geweest zijn! Het is speciaal echt de mooie waard!

30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk om eens door neeuwen geschiedenis heen te wandelen,aan het graf van Rafael te staat en blij dat Italie een rpubliek is,de zwater arend dient niet meer

25 mei 2018 beoordeeld

Dit vonden wij één van de mooie monumenten van Rome.
Zeker gaan kijken !! Ongelooflijk staaltje van architectuur en gratis te bezoeken.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Rome hoort Altijd een bezoek aan het Pantheon. Het besef dat dit gebouw meer dan 2000 jaar oud is en nu van binnen nog zo gaaf is, overweldigt je.
Er ligt een klein plein voor met natuurlijk een obelisk en het plein is meestal overvol. Rondom het plein heb je veel terrasjes en een van de beste is Di Rienzo. Niet echt goedkoop maar goed vAn kwaliteit en heel vriendelijke bediening.

Bekijk meer beoordelingen
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel indrukwekkend . Ingenieus waterafvoersysteem onder open koepel. Jammer van het vele volk . Ondanks de vele oproepen voor stilte bleven de mensen luidkeels praten

In Pantheon (Rome) geweest? Deel je ervaringen!