“Fantastisch eten in Ombre Rosse”
Beoordeling van Ombre Rosse

Ombre Rosse
Geclassificeerd als nr. 82 van 13.871 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Trastevere
10 oktober 2018 beoordeeld

Wij waren op zoek naar een gezellig typisch Italiaans restaurant. In de wijk Trastevere in Rome terecht gekomen bij Ombre Rosse. De ontvangst was hartelijk. Het eten overheerlijk. Ze schonken goede wijn. Uiteindelijk viel de rekening reuze mee. Kortom een heerlijk diner met een super bediening. Aan te bevelen!

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ombre Rosse is een heel gezellig, sfeervol restaurant. Het eten is lekker en de prijzen zijn betaalbaar. Vriendelijk personeel dat met je meedenkt. Het enige nadeel is dat het maar 1 toilet heeft.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant geweldige sfeer en een super bediening door ara! Veel speciale gerechten en heerlijk bier

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen juweeltje op piazza di s. Egidio!
De bediening van Danila met haar geweldige glimlach en het enthousiasme van Federico zorgen ervoor dat je je erg welkom voelt.
Erg jammer dat we ze pas tegen kwamen vlak voor we door moesten want volgens mij is dit ‘s avonds ook erg gezellig!

26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten gisteravond!! Iedereen had wat lekkers besteld en we hebben er allemaal van genoten! Zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keer langs!

Bedank 97.382.018

In Ombre Rosse geweest? Deel je ervaringen!