Google
vanaf US$ 44,37
vanaf US$ 31,12
vanaf US$ 19,66
4 weken geleden beoordeeld

Een hoogstandje van bouwkunst 2.000 jaar geleden. Mits een reservatie van thuis uit kom je er zonder wachttijd in.
En het loont zeker de moeite.

5 weken geleden beoordeeld

Heel erg onder de indruk van dit gigantisch gebouw
Heel mooi gerestaureerd . Raden wel aan dat je een fastpass koopt om de lange wachtrij temijden

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Vandaag naar het colosseum geweest! Heel erg mooi!, maar om naar binnen te komen zouden we 2 uur moeten wachten omdat er een grote rij stond, dat hebben we dus niet gedaan! Ook staan er veel verkopers rond het colloseum dat was ook vervelend. Verder was het mooi om te zien van de buitenkant!

Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Volgens mij is de naam Colosseum een verbastering van het woord kolossaal.
Want het was er erg druk en het lijkt erop dat er sinds vroeger niet veel is is veranderd.
De mensen worden als schaapjes bijeen gedreven om vervolgens als een stoet door de controle te gaan.
Eenmaal binnen gaat het schuifelend achter elkaar aan als een grote polonaise. De kans om een foto te maken zonder iemand anders erop bestaat bijna niet.
Hierna verlaat je als stoet de arena weer.
Wel kun je nu zeggen dat je er bent geweest en eenmaal thuis laat je mensen foto’s van Google zien omdat je ze zelf niet zo mooi kunt maken.
Kortom het viel mij wat tegen, maar gelukkig hebben we de foto’s nog.

Beoordeeld op 6 september 2019

een tour georganiseerd door CityWonders, met een bezoek aan het Colosseum, Roman Forum en Palatine Hill, werd perfect begeleid door onze enthousiaste gids Valerio ! Zijn liefde voor de geschiedenis en de cultuur van de stad Rome was voelbaar in zijn uitleg, met zin voor fijne details die zorgden voor een mooi geheel ! Boeiend ! een aanrader om met een tour en een gids zo'n oud monument te bezoeken ! We hebben er veel van opgestoken op die manier !