“Basilico San Carlo al Corso”
Beoordeling van Via del Corso

Via del Corso
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 56,34*
Vanaf
3 uur durende Romeinse barokke Caput ...
Geclassificeerd als nr. 129 van 1.971 dingen om te doen in Rome
19 oktober 2014 beoordeeld

Wandelend door de prachtige Via del Corso die een anderhalve kilometer lang Walhala is voor is voor diegenen die voor redelijke prijzen in Rome willen shoppen stuiten wij op de Basilica si Santi Ambrogio e Carlo, een rijk versierde barokke basiliek die hier ook wel Basilica San Carlo al Corso wordt genoemd. Ondanks dat we in Rome al heel wat kerken hadden bezocht namen we toch de moeite om er binnen te lopen en daar hebben we zeker geen spijt van gehad! Een prachtige kerk die een bezoek dubbel en dwars waard is.

18 oktober 2014 beoordeeld

De ader van alle bezienswaardigheden. De straat is erg druk met verkeer. Wel leidt de straat naar alle bezienswaardigheden. De perfecte plek om een hotel te nemen.

9 oktober 2014 beoordeeld

Grote winkelstraat in het centrum van Rome, met de gekende merken die overal ter wereld te vinden zijn.
Leuk om doen maar ik verdwaal liever in kleinere winkelstraatjes.

28 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

De via del corso is een straat met grote winkelketens. Persoonlijk ben ik meer fan van de kleinere zijstraatjes en bijhorende winkels als ik op reis ben maar voor de geïnteresseerden in ketens als H&M ed vinden hier zeker hun gading. Hoe dan ook is de straat een goed oriëntatiepunt.

Bekijk meer beoordelingen
31 augustus 2014 beoordeeld

De Via del Corso is centraal gelegen in Rome en een lange winkelstraat met winkels voor ieders smaak. Men kan er zowel exclusieve boetieks als prijslijke ketens vinden zodat zowel papa als mama wel iets vindt waar men zich kan vertoeven... Zeker een beetje tijd voor uittrekken als er dames in het gezelschap zijn!

Reizigers die Via del Corso bekeken, bekeken ook

In Via del Corso geweest? Deel je ervaringen!