Beoordeeld op 18 november 2017 via mobiele applicatie

Duur hotel, vee extra's maar allemaal betaald! Afstand tot het centrum ver, altijd taxi nodig. Service gaat wel. Ontbijt uitgebreid
Bar op roof niet open
Restaurant erg duur
Soms rijen wachtenden voor een taxi

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Bedank Hooray for holi... H
RobertaR0SSI, Manager van Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Dear Hooray for holi... H,
Firstly I would like to thank you for choosing Waldorf Astoria Hotels & Resorts for your recent visit to the Eternal City.
May we also thank you for taking the time to share your feedback on TripAdvisor from which we regret to read that some aspects did not meet your expectations.
At the Rome Cavalieri we do read our guests’ comments very seriously as they give us the opportunity to make amendments wherever necessary and we thank you for having taken your time to let us know your impressions. Guest satisfaction is our main objective on a daily basis and we strive to provide True Waldorf Astoria Hospitality to all our guests.
Should you plan a return visit to Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, please do not hesitate to contact my office and we will be delighted to dedicate preferential handling to your particular reservation requirements and ensure a very pleasant stay.
Stefano Bruni
Operations Manager

Beoordeeld op 16 oktober 2017

Het hotel bevindt zich juist buiten de stad op een van de heuvels, kamer met zicht op de stad is een must, ongelooflijk zeker bij nacht. Prachtige zeer grote kamer met dito badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel met zijn prachtige inkomhall, winkels en kunstschatten is een museum op zich.
Een echte aanrader, de taxi's staan buiten te wachten en voor max. 15 € sta je direct in het centrum.

Verbleef: oktober 2017
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Dear Vermeiren J,
Thank you so much for taking the time to write this great review!
All of the Rome Cavalieri team are happy to read that we exceeded your expectations with the hotel and the service received.
We appreciate your kind words and hope you will come back soon.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

Twee heerlijke dagen in dit hotel gehad. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen door de erg aardige man van de check in, Emilio.
We hebben beide ochtenden uitgebreid ontbijt buiten op t terras genuttigd. Het is een prijzig ontbijt €38. Pp maar wij hadden de rest van de dag geen behoefte meer aan eten. En wij vonden t een heerlijke start van de dag, in rust, voordat je de drukte van Rome stad ingaat.
Anna, de bijzonder vriendelijke conciërge, heeft ons uitgebreid en geweldig geholpen om deze dagen leuke uitstapjes te plannen.
Dit hotel heeft ook een shuttle bus waarmee je regelmatig naar t centrum van Rome kunt gaan (Piazza Barberini) en terug naar t hotel.
Heerlijk zwembad als je s middags nog even wilt bijkomen van een drukke dag in Rome of een mooie spa.
Wij gaan graag nog eens terug naar dit hotel.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Dear Maria V,
Thank you very much for writing a review about your recent stay at the Rome Cavalieri Waldorf Astoria. We are delighted to read that you have enjoyed the location, hotel and service.
Looking forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Ik heb dit hotel bezocht samen met mijn vriendin, wij wilden veel cultuur ervaren maar tegelijkertijd de mogelijkheid hebben om te ontspannen. Dit hotel is de perfecte plek hiervoor.

Wij hadden een premium king room met Rome view, en vooral het uitzicht is echt de moeite. De kamer zelf voldoet aan alle wensen.

Het ontbijt is goed maar niet speciaal, alles is aanwezig maar er wordt bijvoorbeeld niet ter plekke ontbijt klaar gemaakt. Het overigens heerlijk wakker worden op het buiten terras.

Het zwembad is ook prima met meer dan genoeg bedden eromheen. Mijn enige punt van kritiek is de service bij het zwembad. Er komt vrijwel nooit iemand bij je bedje een bestelling opnemen, na meerdere keren gewacht te hebben zijn wij zelf maar naar de bar gelopen.

In conclusie, het is een heerlijk hotel met uitstekende service en vooral de lobby oogt bijna als een museum. De ligging net buiten het centrum geeft een gevoel van rust en de shuttle bus naar het centrum zorgt ervoor dat dit geen probleem is voor de trips naar het centrum.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2017

Sehr geehrter Gast,
Wir danken Ihnen herzlich dass Sie sich fuer den Aufenthalt in der Ewigen Stadt fuer Rome Cavalieri ,Waldorf Astoria Hotels & Resorts entschieden haben. Mit Freudehaben wir zur Kenntnis genommen, dass Ihr Aufenthalt bei uns Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir wuerden uns freuen Sie auch in Zukunft als Gast empfangen zu dürfen um auch weiterhin Ihren Wuenschen un Erwartungen entgegen kommen zu koennen.
Herzliche Gruesse

Beoordeeld op 17 mei 2017

Luxe, grandeur, service, grote zalen, prachtig uitzicht. Dit hotel heeft heel veel als je niet in de stad Rome hoeft te zijn. Het is wel zeker een half uur rijden de stad in, dus de keuze is aan jou..

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2017

Dear Barbara_A1966,
Looking forward to welcoming you back soon.