“Rustige locatie, perfecte service”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts
Beoordeeld als nr. 73 van 1.267 hotels in Rome
15 november 2016 beoordeeld

Onbezorgd Rome bezoeken, dan is dit hotel een aanbeveling. Personeel keurig, locatie schitterend, let er wel op dat je een kamer boekt met uitzicht op de binnenstad van Rome en als het kan op de hogere verdiepingen, dan overzie je het Vaticaan, de hele stad en de bergen in de verte.

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
R0bertaR0ssi, Front Office Manager van Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 december 2016

Dear Roelofb,
Thank you very much for writing a review about your recent stay at the Rome Cavalieri Waldorf Astoria. We are delighted to read that you have enjoyed the location, hotel and service.

Looking forward to welcoming you back soon.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi hotel! Natuurlijk nogal klassiek en wat mij betreft wat vergane glorie, maar vriendelijk personeel. Service is top. Waren hier met 350 personen (congres) en alles was perfect. Mooie ruime zalen, temperatuur locaties goed in te stellen.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
25 oktober 2016 beoordeeld

Het was onze favoriete hotel, het laatste bezoek heft zo'n slechte indruk achtergelaten dat ik er nu nog een recensie over wil schrijven. Wij bezochten het hotel voor enkele dagen en aten in la pergola.
Het lijkt of de kwaliteit in een aantal zaken is afgenomen terwijl de prijs is toegenomen. We verbleven in een kamer (niet geboekt met twee aparte bedden ipv kingsize) waar al wat decoraties in gestript waren en er stond echt beschadigd meubilair. Aangezien wij kwamen voor ons 25 jarig huwelijk gevraagd of wij van kamer konden wisselen; evt bijbetalen was geen probleem. Dit kon niet. Alles uitgepakt en ingericht. Voor het eten in la pergola kwamen we achter een soort rare lekkage in de badkamer waar een slijmerige groen witte drab uit het handdoekrek droop. zie foto. Weer terug naar de receptie met foto's. Ja die lekkage was bekend bij maintenance maar...het was niet schadelijk voor de gezondheid hoor. yeah right; ze wisten het dus maar lieten het maar. Het was geen reden om een andere kamer te geven. Wellicht de volgende dag. Gegeten bij la pergola, mooiste uitzicht van Rome. Heerlijk gegeten, de volle 13 gangen. Wel iets minder royaal en speciaal dan de laatste keer, je verwacht bijv bijzondere amuses voor bijna 400 euro pp)
De volgende dag weer in de rij en ondertussen uren gewacht om de kamer te wisselen . We konden naar een mindere kamer verhuizen met twee enkele bedden. Als compensatie voor de ellende hoefden wij de rest van de volgende twee dagen niet de extra zwembadfee van 20 euro per dag pp te betalen. Maar het ging niet om die 80 euro extra, het ging om een mooie ervaring die wij gewend waren. Voorlopig gaan we niet meer terug

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
R0bertaR0ssi, Front Office Manager van Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Dear ADdeVries,
Thank you indeed for having taken your time to provide us with your feedback regarding your recent stay with us at the Rome Cavalieri.
All guest feedback is very valuable to us as this is the best means of measuring our service and wherever necessary corrective action is taken.
We were most dismayed to learn of your somewhat negative experience during this stay and for the unpleasant issues you encountered. We sincerely apologize for the fact that we did not manage on this occasion to meet with your expectations and failed to provide the fine hospitality we strive to provide to all of our guests.
Having said this we are very sorry that this stay was not up to scratch and we very much hope that you may reconsider a return stay whereby giving us the possibility of regaining your confidence in our property and the service we reserve to provide for our valued guests.
Please feel free to contact me directly for a future stay should your travels bring you back to Rome and I will be happy to do my utmost in making up for this negative experience with special treatment and upgrade.
Kindest regards,
Yours sincerely,
Stefano Bruni
Operations Manager

7 oktober 2016 beoordeeld

Klassiek hotel met misschien wel het mooiste uitzicht over Rome. De kamers zijn ruim en het bed is comfortabel. De hotelvoorzieningen zijn dik in orde maar desalniettemin voor ons blijft het bij een eenmalige ervaring,....waarom,.... het personeel en vooral het personeel rondom het zwembad voelt zich superieur ten opzicht van haar eigen gasten. Gastvrijheid en servicegerichtheid is hier alleen te koop tegen een hoge prijs en onderscheid tussen dik-overbetaalde gasten en gasten druipt er van af. Jammer,...

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2016

Dear 19Bj76,
Thank you for taking the time to share your thoughts with us and for your feedback posted regarding your recent stay on TripAdvisor.
First of all we would like to thank you for choosing Waldorf Astoria Hotels & Resorts for your visit to the Eternal City even though we regret to read that some aspects did not meet your expectations.
We do read our guests’ comments very seriously as both negative and positive ones lead us to focus on our strengths and weakness to ensure that corrective actions are taken whenever necessary.
We truly hope you will give us the opportunity to restore your faith in Hilton Worldwide properties regaining your confidence.
Whenever your travel plans may bring you back to the Eternal City please feel free to contact me and I will be delighted to personally take care of your requirements.

18 juli 2016 beoordeeld

Het hotel heeft volgens ons de mooiste ligging van Rome! Mooi uitzicht op Rome, en tijdens de zomer een fantastisch zwembad om tijdens de warmste uren van de dag even te relaxen. De service is ook zeer goed. Als gast heb je het gevoel hier zeer welkom te zijn.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Waldorf Astoria
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Dear Mclaireenjos,
Thank you for taking the time to share a review about your recent stay on TripAdvisor. We are delighted to read that you have enjoyed your room, our unique location and our beautiful pools. I will make sure to pass on your warm words to our team; they will be delighted to hear you have enjoyed their service.
We sincerely hope to welcome you back to the Rome Cavalieri.
Warmest regards,

29 juni 2016 beoordeeld

Dit pure luxe hotel heeft alles wat je maar wenst voor een relaxet verblijf in Rome. Er is een mogelijkheid om met de limousine service van het hotel opgehaald te worden van en naar de luchthaven (vanaf 90 euro met Mercedes E-klasse) waarbij je wordt opgewacht door de chauffeur. Een zeer relaxte manier om te reizen. In het hotel is de check in snel (voor HHonors Diamond leden is er zelfs een aparte plek om in te checken). Al het personeel staat dag en nacht voor je klaar, geen wens is te veel. Houd er wel rekening mee dat er vaak een prijskaartje aan hangt. De kamers zijn voor Rome begrippen ultiem ruim met een prachtig bed, aparte zithoek en mooi balkom. De Rome view kamers hebben zeer mooie uitzichten op Rome. De badkamer is ook ruim en heeft alles wat je nodig hebt met een mooie douche en bad in een. Het ontbijt is voortreffelijk met alle Italiaanse, Aziatische, continentale Europese ontbijtelementen, maar wel prijzig (32 euro p.p.) hoewel voor HHonors Diamond leden hier een korting van 12 euro voor wordt gegeven. Uitstekend personeel bij het ontbijt, hoewel een beetje formeel. De Spa is een aanrader met meerdere mogelijkheden tot ontspanning. De koppelmassage is zeer aan te raden. Eten bij La Pergola is eveneens een aanrader. Alle gerechten zijn even geweldig en het uitzicht is niet te overtreffen. Via het hotel is ook een privé toer van de Vaticaanse musea en de Sint Pieter te boeken (circa 240 euro). Alles bij elkaar een perfect locatie om te relaxen. Vooral aan te raden voor wie niet de hele dag wil doorbrengen in de hectiek van het centrum van Rome.

Kamertip: Rome view en deluxe Rome view zijn aan te raden.
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2016

Dear Guest,
Looking forward to welcoming you back soon.

22 juni 2016 beoordeeld

We kregen een upgrade naar een kamer met uitzicht over het zwembad en Rome,schitterend. In de kamer stond een verjaardagstaart klaar en bubbels, erg attent!
Mooie, ruime kamer met balkon. Personeel uitermate hulpvaardig bij boeken van excursies en taxi's. Hotel ligt inderdaad op heuvel maar met hun shuttelbusje prima naar het centrum te gaan.

Kamertip: Ja, mooiste uitzicht aan de kant van het zwembad, aan ingang kant kijk je inderdaad naar een enorme ...
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
RobertaR0SSI, Front Office Manager van Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2016

Dear Hans1890,
Greetings from Rome. How refreshing to receive such a nice message of compliments. Thank you indeed for choosing our hotel for your stay in the Eternal City and for taking the time to write your impressions. It is always a pleasure to be able to pass on such positive feedback to the team members who contributed to the success of your visit.
We hope to welcome you again in the future.
Sincerely yours,
Front Office Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
Boscolo Exedra Roma, Autograph Collection
J.K. Place Roma
nr. 3 van 1.267 in Rome
434 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts

Adres: Via Alberto Cadlolo 101, 00136 Rome, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Lazio > Rome
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 spahotel in Rome
Nr. 20 zakenhotel in Rome
Nr. 26 familiehotel in Rome
Nr. 42 romantisch hotel in Rome
Nr. 47 luxe hotel in Rome
Prijsklasse: € 236 - € 686 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts 5*
Aantal kamers: 370
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hilton EMEA, Expedia, Ctrip TA, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels & Resorts met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotels And Resorts
Rome Cavalieri, Waldorf Astoria Hotel Rome
Hilton International Rome
Hilton Rome
Rome Hilton International
Hilton Hotel Rome
Rome Cavalieri Hilton

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?