“Toch de moeite waard”

Trevi-fontein (Fontana di Trevi)
Geclassificeerd als nr. 8 van 1.950 dingen om te doen in Rome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
7 november 2018 beoordeeld

Omdat wij niet zo lang in Rome verbleven en al een vrij vol programma hadden. Zouden we de fontein overslaan. Maar tijdens onze fietstocht met Nederlandse gids toch naar de fontein geweest. Het verhaal erachter is mooi en ik moet zeggen een foto voor de fontein is toch wel heel leuk. Heb zeker een muntje gegooid en hoop snel weer in Rome terug te komen. Wat een leuke stad!

6 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De fonteinen zijn prachtig om te zien...maar jammer genoeg wil iedereen ze zien en is t onmogelijk om n foto te maken zonder toeristen.

Datum van activiteit: november 2018
6 november 2018 beoordeeld

Prachtig, beroemd plein dat z'n belofte nakomt, 's nachts prachtig verlicht, ook de buurt is indrukwekkend mooi

5 november 2018 beoordeeld

Wel echt een indrukwekkende fontein en als je een beetje bijgelovig bent gooi je hier zeker een muntje over je schouder, zodat je nog eens terugkeert in Rome zoals men gelooft.
Het was wel echt erg druk. Dat maakte dat wij er niet heel lang bleven, maar de gezellige winkelstraatjes in de nabijheid ingelopen zijn.

Bekijk meer beoordelingen
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Trevi fontein is prachtig en indrukwekkend, met recht een van de meest bekende fonteinen van Rome. Het is wel een heel toeristisch punt, het is erg druk met toeristen en verkopers van allerlei spullen. Als je die wegdenkt, kan je van een schitterende fontein genieten!

Reizigers die Trevi-fontein (Fontana di Trevi) bekeken, bekeken ook

In Trevi-fontein (Fontana di Trevi) geweest? Deel je ervaringen!