Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf US$ 33,30
vanaf US$ 21,50
vanaf US$ 86,60
Beoordeeld op 5 november 2018

Wel echt een indrukwekkende fontein en als je een beetje bijgelovig bent gooi je hier zeker een muntje over je schouder, zodat je nog eens terugkeert in Rome zoals men gelooft.
Het was wel echt erg druk. Dat maakte dat wij er niet heel lang bleven, maar de gezellige winkelstraatjes in de nabijheid ingelopen zijn.

Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

De Trevi fontein is prachtig en indrukwekkend, met recht een van de meest bekende fonteinen van Rome. Het is wel een heel toeristisch punt, het is erg druk met toeristen en verkopers van allerlei spullen. Als je die wegdenkt, kan je van een schitterende fontein genieten!

Beoordeeld op 3 november 2018

De Trevi fontein was nog groter dan ik me op voorhand had voorgesteld en zo mooi. Maar het was er echt verschrikkelijk druk.

Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Een van de dingen die je moet zien in Rome maar er is dan ook heel veel volk. Mijn zoon van 11 had er meer van verwacht maar wij waren toch onder de indruk.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 31 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit is zonder enige twijfel de mooiste fontein die ik ooit gezien heb. Echter zal dat voor vele mede reizigers hetzelfde zijn. Het is dan ook erg druk bij de fontein, zelfs in oktober.