Opslaan

vanaf US$ 5,80
vanaf US$ 56,80
vanaf US$ 78,20
Beoordeeld op 22 mei 2018

We hebben dit gebied te voet verkend
ik dacht dat het groter ging zijn
het is er wel gezellig tafelen

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit is de wijk waar je in de avond gezellig kunt borrelen op straat tussen de locals. Daarnaast vind je hier meer dan genoeg leuke, betaalbare restaurantjes.

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Gezellige buurt autovrij gezellig om daar iets te eten of een spritz te drinken en mooie kerk te zien

Beoordeeld op 20 mei 2018

Omdat ik moeilijk te been ben hadden we een taxi genomen vanaf ons hotel, een aardige rit er naartoe maar echt niet veel te beleven gedurende de dag, 's avonds wanneer al de restaurantjes verlicht zijn zal het allicht beter zijn maar wij zijn na een drankje op éen van die terrassen zo vlug mogelijk teruggekeerd naar het echte centrum richting Piazza Navona wat éen van de gezelligste plaatsen in Rome is!
Verblijf van 24-27/04/2018 & 07-10/05/2018 telkens 3 nachten.

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Een weekje Rome betekent natuurlijk alle bekende plekken bekijken, door het centrum dwalen en Vaticaan bezoeken. Maar met die extra dagen ook tijd voor wat andere delen van de stad. Trastevere ligt aan de westoever van de Tiber, ten zuiden van Vaticaanstad. Je loopt er eenvoudig heen. Leuke, smalle straatjes, veel nog authentieke winkels en restaurantjes al kun je merken dat ook hier het massa toerisme helaas zijn tol eist. Dus ff goed zoeken en je gevoel volgen en je hebt een top middag/avond.