“Fantastische wijk”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 80,75*
Vanaf
Wandeling voor lekkerbekken in kleine groep door ...
Geclassificeerd als nr. 9 van 2.036 dingen om te doen in Rome
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Wat is het een goede keuze geweest om ons hotel in deze wijk te kiezen. Erg sfeervolle volkse wijk met leuke eethuisjes, winkeltjes en terrasjes.

22 mei 2018 beoordeeld

We hebben dit gebied te voet verkend
ik dacht dat het groter ging zijn
het is er wel gezellig tafelen

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de wijk waar je in de avond gezellig kunt borrelen op straat tussen de locals. Daarnaast vind je hier meer dan genoeg leuke, betaalbare restaurantjes.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige buurt autovrij gezellig om daar iets te eten of een spritz te drinken en mooie kerk te zien

Bekijk meer beoordelingen
20 mei 2018 beoordeeld

Omdat ik moeilijk te been ben hadden we een taxi genomen vanaf ons hotel, een aardige rit er naartoe maar echt niet veel te beleven gedurende de dag, 's avonds wanneer al de restaurantjes verlicht zijn zal het allicht beter zijn maar wij zijn na een drankje op éen van die terrassen zo vlug mogelijk teruggekeerd naar het echte centrum richting Piazza Navona wat éen van de gezelligste plaatsen in Rome is!
Verblijf van 24-27/04/2018 & 07-10/05/2018 telkens 3 nachten.

In Trastevere geweest? Deel je ervaringen!