“Leuk om even een terras te pakken ”
Beoordeling van Piazza Navona

Piazza Navona
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 9,51*
Vanaf
Piazza Navona Underground: Stadion van Domitian ...
Geclassificeerd als nr. 8 van 2.034 dingen om te doen in Rome
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is opzich best leuk om het plein te bezoeken en even de fonteinen te bekijken. Ik vond het niet heel erg bijzonder maar wel lekker om even een terras te pakken. Let op drankjes zijn er heel erg duur. €7,50 voor een sprite gewoon oplichting als je het mij vraagt. Dus probeer enigszins op de menu’s te letten. Het plein is verder druk bezocht en gezellig met allemaal schilders en entertainers.

28 mei 2018 beoordeeld

Een prachtig langwerpig plein met een geweldige fontein in het midden en een "gewoon" mooie fontein als toegift. Ook de aan het plein gelegen kerk is prachtig.
Het is een toeristische trekpleister dus bij goed weer wordt hier muziek gemaakt. Wij hadden geluk want het was hele goede muziek.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Rome hoort steevast een bezoek aan de piazza Navona. Je kunt er heerlijk flaneren, mensen kijken, artiesten bekijken en vooral genieten van de prachtige fonteinen, speciaal de. Quattro fiumi van Bernini.
Je kunt er uiteraard ook lekker eten op de diverse terrassen.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam ruim plein. Mooi versierd door de fonteinen. Druk maar niet op een onaangename manier; eerder gezellig .

Bekijk meer beoordelingen
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het een mooi plein, maar niet het mooiste van Rome. Ik vond 'm wel okee. Het is een groot plein met diverse entertainers (kunstenaars/muzikanten), diverse fonteinen en vele restaurantjes langs de kant.

In Piazza Navona geweest? Deel je ervaringen!