“OPLICHTING!! Niet heen gaan! ”
Beoordeling van Caffe Accademia

Caffe Accademia
Geclassificeerd als nr. 323 van 351 Koffie en thee in Rome
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: Trevi
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden tijdens ons verblijf meerdere hele goede restaurantjes gehad. Dus toen we bij Caffe Accademia aankwamen na een hele lange wandeling heb ik trip advisor niet geraadpleegd. Wat heb ik daar een spijt van! Wat ongelofelijk duur eten en echt heel erg SLECHT! Ik heb zalm met toost besteld wat echt niet te eten was. Er zat geen toost bij maar twee dikke plakken brood (stokbrood) Ik heb het laten staan (zie foto) pizza was niet vers. Lasagne was ook echt smakeloos en we kregen een bakje parmezaansekaas die al de hele dag buiten de koeling gestaan heeft van tafel naar tafel echt heel erg vies! Bediening was erg onvriendelijk en toen we de rekening kregen kon ik mijn ogen niet geloven! Je moet hier service kosten betalen 17% !!!! Wij hebben uiteraard gevraagd wat dat was toen kregen we een menu kaart onder de neus gedrukt en hij wees een heel klein mini regeltje aan van een woord en 17% met een chagrijnig gezicht. Wat een waardeloos restaurant!!!

24 maart 2018 beoordeeld

We waren moe en hadden dorst op weg naar de Trevifontein. 2 cola light 1o euro + 17% service, welke service?? Overslaan dit restaurant, met halve prijzen nog niet te doen. Taartjes zag ik voor 12 euro per klein puntje. Even doorlopen naar wat anders. Bij de Trevifontein zelf is het nog betaalbaarder.

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijden deze tent. Veel te duur en slechte service, waarvoor je ook nog moet betalen! Ook de wc’s waren goor.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om iets te eten check ik steeds TripAdvisor... Koffietjes niet... Blijf hier weg. Veel te duur en vuile toiletten .

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie cq drankzaak waar je ook kunt eten, leuk terras buiten in druk gedeelte van Rome, gaan hier zeker weer terugkomen.

Reizigers die Caffe Accademia bekeken, bekeken ook

Rome, Province of Rome

In Caffe Accademia geweest? Deel je ervaringen!