“Gezellige middag met heerlijk eten en goed gezelschap!”
Beoordeling van Antica Salumeria

Antica Salumeria
Geclassificeerd als nr. 367 van 13.616 Restaurants in Rome
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Wijk: Navona / Pantheon / Campo de’ Fiori
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier een schotel met vlees en kaas met brood gegeten. En een wijntje erbij! Het was heerlijk, ontzettend veel maar ik kon het niet laten om iets te laten liggen. Er waren waren zoveel verschillende smaken. De mensen van de winkel zijn super vriendelijk en gezellig! Als ik weer naar Rome kom dan kom ik zeker terug!

25 april 2018 beoordeeld

Een beetje een 'hidden gem', want het lijkt op het eerste gezicht een gewone winkel. Eenmaal binnen overvalt je een gevoel van verrukking; heerlijke worsten, kazen en hammen. Bijna te veel om te bevatten. Achterin zijn kleine tafeltjes opgesteld waar je gezeten op kleine krukjes kunt genieten van een bloemlezing van alle heerlijkheden. Toen de uiterst vriendelijk bediening doorkreeg dat we genoten hadden, kregen we nog wat heerlijke toegiften en een gratis glas wijn. Veel mooier kun je het je niet voorstellen, dit kan alleen in Italië.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere kazen, heerlijke worsten, hammen en meer. De Lardo en de buffel mozzarella met een goede Sangiovese zijn aanraders

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Komende uit het Pantheon zagen we een soort grot ingang met daarboven een eenvoudig reklamebord met de tekst antica salumeria.
Er hingen ook een rijtje salami’s?
Opa stond er flinters salami uit te delen.
Binnen bleek het een waar eldorado te zijn op gebied van eten en drinken.
We hebben er helemaal achterin gelunched met een kaas/vleesschotel én met een goed wijntje,
Tsjonge, wat lekker en voor ons gevoel, super italiaans.

5 december 2017 beoordeeld

Super vriendelijke mensen en allesbehalve een touristenval. Erg authentiek en leuk om te zien. Neem een plekje achteraan bestel een flesje wijn. De slager maakt graag een antipasti schotel voor je met verschillende kazen en soorten vlees. Daarna kun je met een gevulde buik naar het pantheon dat letterlijk 1 minuut verder ligt :) ! Zeker een verfrissing als je weet dat de prijzen in centrum Rome belachelijk hoog kunnen zijn ! Wetende dat de lokale buurten letterlijk drie maal goedkoper zijn (en beter)

In Antica Salumeria geweest? Deel je ervaringen!