“Leuk, audentiek”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Trevi
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijk restaurant met lekker eten en goede bediening. Normale prijzen , niet te duur voor Rome. 12 euro voor 1 liter huiswijn. Een aanrader.

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar binnen gelopen met haast en zonder hoge verwachtingen, en heel positief verrast. Erg lekker gegeten!

25 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien kwamen we op het verkeerde tijdstip?! De beste ober was enorm gehaast om de bestelling op te kunnen nemen en op tafel te krijgen, weinig moeite gedaan om ons hun gastvrijheid te laten ervaren. Gasten die voor n 2e x kwamen en een tafel met een zogenaamde oost Europese 'celebrity' kregen een hele andere behandeling. Kregen tevens het idee dat er over de (buitenlandse) gasten gekletst werd.

Bruchetta was soppig, de garnalen smakeloos, het vlees vol pezen. Kregen door het gehaast ook niet de kans om bijgerechten te bestellen en dat werd ook niet aangeboden...het hoofdgerecht is dan best karig. na afloop een selectie met kazen besteld waar vreemd om gegrinnikt werd door de beste obers... Ook best bijzonder.

Tot 2x toe om de reken moeten vragen, 30 minuten gewacht, en met 4 tafels en 4 man personeel heb je het echt niet druk. Jammer. Na zoveel lovende woorden meer van verwacht.

16 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Zonder poespas kun je hier de authentieke gerechten bestellen uit Sicilië.

20 september 2015 beoordeeld

Zeer knus restaurant dat je pas ontdekt door halverwege de trap de deur in te gaan. Overal hangen foto's van de 3 broers die de trattoria runnen. Wij kozen voor een mixed groenten schotel en een pasta. Maar de gerechten die langskwamen voor andere bezoekers zagen er allen heerlijk uit. Wij namen de witte huiswijn maar vonden die wat te zurig dus raden aan een andere van de wijnkaart te bestellen.

In Trattoria Melo geweest? Deel je ervaringen!