Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
13 personen bekijken dit hotel
Booking.com
€ 280
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
€ 281
Word beloond met One Key
Hotels.com
€ 281
Word beloond met One Key
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.370)
Beoordelingen filteren
5.370 resultaten
Waardering van reizigers
4.026
1.187
121
24
12
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
4.026
1.187
121
24
12
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 5.370 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 14 februari 2015

Mooi hotel in het centrum van Rome. Alle attracties van Rome zijn op loopafstand.
We genoten van dit hotel zeer veel. Nice, schone kamers. Automaten op de gangen voor drankjes en snacks.
Ontbijt was zeer goed verzorgd. Op het dak is een zeer mooie terras. Koop uw eigen fles wijn en u kunt een prachtige avond op dit hotel doorbrengen.

2  Bedank Bernadette H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 1 februari 2015

Voor een week Rome dit hotel geboekt n.a.v. vele positieve recenties. Het hotel ligt in een rustige zijstraat van de zeer drukke Via Nationale op 10 minuten loopafstand van het centraal station. Zeer goede uitvalbasis voor een verkenning van Rome; de meeste zienswaardigheden kan men lopend bereiken; voor grotere afstanden of voor het gemak neem je de metro of de bus (stations 1-2 minuten lopen vanaf het hotel); modern hotel; kamer (incl badkamer) was zeer modern en strak ingericht en van zeer goede kwaliteit; super schoon; bedden prima (matrazzen misschien wat aan de harde kant, maar dat is zeer persoonlijk); hele grote flatscreen van de allernieuwste generatie, goede schoonmaakservice; airco hoor je nagenoeg niet (ook s' nachts niet); ontbijt (kost 10.- Euro extra) voor italiaanse verhoudingen zeer uitgebreid en van goede kwaliteit; eerste nacht deed een van de zekeringen behoorlijk lawaai; volgende ochtend aangegeven, 's avonds probleem opgelost; vriendelijk personeel; voor ons een absolute aanrader.

Kamertip: welke kamer je kiest maakt er niet uit; kamers liggen aan de kant van twee verschillende zijstraaten van de drukke Via Nationale (voor- c.q. achterzijde); daarom vrij weinig geluid te horen (zeker als de ramen dicht blijven); een aantal kamers liggen tegen de patio aan; deze zijn absoluut rustig. Onze kamer zat op de 1e verdieping; airco nagenoeg niet te horen, dus kan de hele nacht draaien;
Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Roland K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 22 november 2014

Wij verbleven hier vijf dagen om het prachtige Rome te verkennen. Goed en vriendelijk ontvangst met super tips om 's avonds lekker te gaan eten.
Keurige en erg schone tweepersoonskamer met een prima badkamer. De kamers zijn wel erg klein en de badkamer heeft vaak een rioollucht maar er zit wel alles op en aan je nodig hebt. De bedden slapen heerlijk en zelfs het kussen is prima. Het hotel heeft geen bar maar wel een concept waarbij je een fles wijn of frisdrank kunt kopen voor een zeer schappelijke prijs. Het ontbijt is prima. De koffie en sappen zijn niet geweldig maar oké. Er is genoeg keus voor iedereen en het ziet er gezellig uit. Het personeel is ook hier erg vriendelijk. Al met al zeker een plek waar wij zullen terugkomen voor een citytrip in het prachtige en gezellige Rome!!!!!!!

Datum van verblijf: november 2014
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 473petrae
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest_Relations_Rome, Responsabile relazioni con la clientela van iQ Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2014
Google-vertaling

Dear Madame,

Thank you for sharing your opinion with TripAdvisor’s community! We are glad that you have enjoyed your stay with us and that you have found our breakfast to be plentifully and our staff welcoming! Especially because you have had such a great stay, we are sorry that you have encountered a couple of negative notes with you room.

The one that we assigned was the same category you had booked, so we are sorry that you have found it somewhat tight. Maybe next time you will visit us we will be able to suggest a different accommodation for your needs. As for the bathroom smell, it is something that occurs really rarely and it is mostly due to the heavy rains. Nonetheless, we are prepared to solve the problem immediately so we are sorry that you did not think about mentioning it during your five days stay; it would have been our priority to do take care of it in no time.

This said, we hope that you will be visiting us soon again!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 oktober 2014

We kozen voor iQ Hotel omwille van de goede commentaren en de gunstige ligging voor een citytrip in Rome. Het hotel ligt immers op wandelafstand van het centraal station "Termini". In Rome liggen alle bezienswaardigheden vrij ver uit elkaar, dus een goede bediening qua bus en metro is een must.
Bij aankomst hebben we 10 minuten moeten wachten alvorens een receptionist ons kon verwelkomen. Niet meteen het beste onthaal. Waarschijnlijk een kleine tegenvaller, want nadien verliep alles gesmeerd en was het personeel vriendelijk.
De kamer was modern, goed onderhouden en vrij goed geluidsgeïsoleerd. We kregen zelfs een upgrade, waardoor we een ruimere kamer met bad, douche en balkon hadden. Weinig op aan te merken dus. Een topkamer voor een citytrip.
Ook het hotelconcept met zelfbediening viel in de smaak. Overal vind je op strategische locaties automaten met snacks en dranken waar je dag en nacht terecht kan. Zelfs de prijzen waren vrij democratisch.
Het grootste minpunt voor ons was echter het ontbijt. Per persoon betaalde je 10 euro per nacht, maar dit is het absoluut niet waard. Dit was een van de slechtste hotelontbijten die ik tot dusver genuttigd heb. Het fruitsap was geconcentreerd vruchtensap (zoals Minute Maid), aangelengd met water (!). De gekookte eieren werden niet warm gehouden. De roereieren smaakten naar rubber en het buffer werd onvoldoende aangevuld. En de cakejes en pistolets leken soms zelfs niet al te vers.

Kort samengevat: goede kamers, leuk self-service concept, goede ligging, maar ontbijten doe je best elders.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank twkerr
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Guest_Relations_Rome, Responsabile relazioni con la clientela van iQ Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2014
Google-vertaling

Dear Sirs,

We are sorry that your overall opinion of our hotel was diminished by your experience with our breakfast buffet.

Normally our guests find the price/quality range to be very well balanced and express their satisfaction with the variety and quality of the food offered. In your case, it seems that none of the items we leave at our guests’ disposal were to your liking. Just to offer our guests further information about our buffet, we would like to take this chance to clarify the negative points you report.

Regarding the orange juice, it is true that it comes from a drinks dispenser; however this is a 70% fresh orange squeeze and even has pulp parts in it, so it is not completely watered as you report. As for the boiled eggs, these cannot be kept warm because they would turn black and guests would not be able to eat them; they are simply kept in a small basket ready for guests to enjoy. On the contrary, the scrambled eggs are kept warm in the serving dishes and checked regularly by our staff. We are sorry that you did not particularly like their taste; so far guests seem to have appreciated them. Finally we can confirm that all the cakes and bakery items are made daily.

Regarding the replenishment of the buffet, we are sorry that you found it to be slow and not well maintained; as per our standards, our staff is instructed to check often the quantity of the food left so that all guests may always find the right amount of food for their breakfast. We can only think that at the moment you arrived they were preparing the new items and were bringing them out.

Said this, we can only confirm that at the moment of booking, guests may decide to skip booking the breakfast and instead try it first when at the hotel. Nonetheless, we are sorry that you did not feel like coming to us during your stay and express your disappointment with it.

Finally, we are sorry that you had to experience a certain amount of waiting time at the moment of check-in. Unfortunately it can be a bit difficult to predict at what time guests might decide to check-in, check-out or simply ask information, so it might happen that sometime a small amount of waiting time might occur. We are sure that all our guests understand this and realize that this goes beyond our employees will; we are surely glad that you have perceived this and that you have found them more than welcoming and helpful with your requests.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2014 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in dit hotel overnacht. Mooie kamers, met moderne inrichting en een schone badkamer. Het is een van de weinige hotels met een 3 persoonskamer. Daarnaast hadden we een normale 2 persoonskamer.
De kamers zijn ruim van opzet en hebben een koelkast, tv en kluis.

Het hotel heeft een fitnessruimte, wasruimte, speelruimte en een automaat waar je koffie en frisdrank kan krijgen. Er is geen bar.

Het ontbijt is goed verzorgd met de keuze uit Italiaanse en west Europese gerechten.
Bij een volgend bezoek aan Rome komen we zeker hier terug.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde met familie
Bedank rvries69
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken