“Klassiek en authentiek”
Beoordeling van Ristorante del Giglio

Ristorante del Giglio
Geclassificeerd als nr. 777 van 13.057 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Esquilijn
9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditionele Italiaanse gerechten en mooie wijnen.

De bediening is hier nog een vak, men voelt zich gast. Gerechten zijn mooi op smaak en uiterst divers. Het tempo is goed. Voor wie iets meer wil uitgeven een belevenis.

Wel beetje terug in de tijd, maar voor mij is daar niets mis mee.

13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we naar binnen wilden werd de deur voor ons open gedaan.
Zag er heel klassiek uit en het was er erg rustig.
We voelden ons wel een beetje "under dressed" maar het eten was verrukkelijk en voor het toetje kwamen ze lang met een dessert karretje met verschillende lekkere dingen. Heel moeilijk om te kiezen!

28 februari 2016 beoordeeld

Rustig restaurant in klassieke stijl. Zeer lekker eten waar ze dagelijks de menu aanpassen. Dus waar ze nog veel moeite voor doen.
Zo nam men vader van het dagmenu de Ossobuco. En hij zei dat het zeer goed was. Aperitief kon je een cocktail nemen die niet duur is en bovendien zeer goed smaakt. Ik nam er pasta die gewoon lekker was.
Voor dessert kwamen ze met een kar met allemaal lekkers waar je uit kon kiezen dagelijks iets anders. Zo kozen wij voor de chocoladetaart.
De bediening gebeurt zeer vlot en volgens de etikette. Dit restaurant verdient een hogere stand op trip adivsor! En moet u zeker proberen als u in de buurt bent.

25 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met een prima service. Niet de standaard pizza en pasta, maar net iets beter. Aanrader.

25 december 2014 beoordeeld

Hier weet men nog hoe men gasten moet verwennen. Perfecte bediening en een mooie, dagelijks wisselende menukaart tegen redelijke prijzen.

• Sfeer

In Ristorante del Giglio geweest? Deel je ervaringen!