TripAdvisor

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Aurelio
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we vandaag zijn aangekomen in Rome, heeft onze B&B ons getipt om bij Goose te gaan eten. Dit restaurant staat lokaal bekend om zijn gerechten en richt zich voornamelijk op de Italiaan. Echter is de kaart ook in het Engels, zeer fijn.

De gastheer was heel vriendelijk, de pizza's waren heerlijk smaakvol en de desserts waren een heerlijke afsluiter. Maar het dessert was nog niet op en we kregen een lekkere Limoncello van het huis. Gezellig, lekker en snel.. Wat wil je nog meer?!

Datum van bezoek: september 2019

26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip zijn we hier 2 keer geweest. Heerlijke voorgerechten , vooral de ham! De calzone met zalm is top! En de bediening super, absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
27 juli 2018 beoordeeld

Voor goed Italiaans eten moet je hier zijn! Wij hebben op onze vakantie in Rome bij dit restaurant ontzettend lekker gegeten en de bediening was geweldig en zeer klantvriendelijk. Ook de prijskwaliteit verhouding is zeer redelijk. De bediening en de chef hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd waardoor we tijdens onze vakantie meerdere avonden bij hen hebben genoten. In een woord een toprestaurant. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht gekozen. Toen we nog de laatste hap van ons voorgerecht aan het opeten waren, namen ze al ons bord weg en kregen we al het hoofdgerecht voorgeschoteld. Dit vonden wij niet zo aangenaam, want wij hebben graag dat er wat is tussen beide gerechten en dat ze je bord niet van onder je neus wegnemen als je nog aan het eten bent. Over het eten viel er wel niks te zeggen. Het was heel lekker en een ruime portie.

Datum van bezoek: juli 2018
8 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt op een steenworp afstand van het appartement dat wij voor langere tijd huren en daardoor eten we er regelmatig. De pizza's zijn fantastisch, zowel afhaal als in het restaurant. Ook de andere gerechten zijn goed. De bediening is erg goed. Geen straf om hier vaker te eten!

Datum van bezoek: juni 2018

In Goose geweest? Deel je ervaringen!